1

عقلانیت، تدبیر و حکمت موضوعات مغفول مانده در دفاع مقدس هستند

  • کد خبر : 201172
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۷:۲۰

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: از مسائل مهمی که در این دفاع مغفول مانده عقلانیت، تدبیر و حکمت است که باید به این موضوعات پرداخته و آن را به نسل جوان نشان دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار بهمن کارگر در چهارمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت نیروی انتظامی ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس مظهر عالی ترین خصلت اسلامی و انسانی است و هر خصلت عالی در بشریت همانند حماسه معنویت، آزادگی، ایثار، تدبیر، حمکت و عقلانیت در این دفاع تبلور یافته است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یاد آور شد: یکی از مسائل مهم که در دفاع مقدس مغفول مانده، عقلانیت، تدبیر و حکمت است، امیدوارم بتوانیم این موضوعات را به خصوص به نسل جدید نشان دهیم.

سردار کارگر ادامه داد: دفاع مقدس مدل و الگوی تولیدی خودمان است که می توانیم آن را صادر کنیم.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس، انقلاب ما ضمانت و موجودیت پیدا کرد، گفت: امروز دفاع مقدس فقط متعلق به ایران نیست بلکه به مردم منطقه و جهان تعلق دارد، آنچه که امروز کشورهای سوریه، عراق، یمن و حتی لبنان و فلسطین را نجات داده، همین مدل دفاع مقدس است.

سردار کارگر با تأکید بر اینکه تمام پیشرفت ها را در کشور مرهون دفاع مقدس هستیم، گفت: در زمان جنگ ما سیم خاردار وارد کشور می کردیم اما امروز افتخار داریم که جزء ۱۰ کشور اول دنیا در بسیاری از علوم هستیم و دنیا به دنبال کاهش برد موشک های ما است.

به گفته این مقام نظامی، مقاومت دنیا برای جلوگیری از پیشرفت هسته ای نشان از عظمت دفاع مقدس دارد.

وی همچنین تأکید کرد: بزرگداشت دفاع مقدس نباید تنها منوط به این هفته باشد، بلکه بایستی به همه زمان ها تعلق داشته باشد.

سردار کارگر ضمن قدردانی از فرمانده نیروی انتظامی به دلیل اهتمام به موضوع راهیان نور، بیان داشت: نیروی انتظامی در این حوزه کمک های شایانی به ما کرده است، یکی از مسایلی که در موضوع راهیان نور مطرح و از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  نیز بر آن تأکید شد، تأمین امنیت کاروان ها بود که با تلاش ناجا بحمدالله طی این چند سال شاهد حتی یک مورد حادثه ناگوار از جمله تصادف نبودیم.

وی در بخشی از سخنان خود یادآور شد: درب شهادت برای نیروی انتظامی باز است و این یک افتخار بزرگ به شمار می آید البته ما به دنبال شهادت مأموران نیستیم اما به طور متوسط ناجا سالی ۱۰۰ شهید در دفاع از کشور تقدیم می کند که این امر نشان دهنده استمرار دفاع مقدس است البته تلاش می شود این رقم کاهش یابد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم لیاقت داشته باشیم که راه شهدا را ادامه بدهیم و از نیروی انتظامی که در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تلاش می کند، تشکر می کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=201172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر