1

ناتوانی مدیران استقلال و پرسپولیس در امضای قرارداد حرفه ای

  • کد خبر : 201211
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

چندی پیش حساب دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به علت بدهی سنگین مالیاتی مسدود شد اما پس از چند روز خبر رسید این مشکل به صورت موقت حل شده است.

 

حال سوال اینجاست که این مشکل که به نظر ساده نمی آمد به چه صورت حل شده است؟ گویا مدیران دو تیم همه چیز را فعلا گردن بازیکنان انداخته اند تا آنها را با اداره مالیات رو در رو کنند. بازیکنانی که مدیران هنگام قرارداد بستن با آنها دست و پایشان را گم می کنند و هر بندی که بخواهند در قراردادشان جای می دهند اما هنگام عمل که می رسد، یا از باشگاه رفته اند یا به هر طریقی می خواهند زیر آن بزنند.

به گزارش بانک ورزش، آرش برهانی این اواخر قصد فروش ملکی را داشت که متوجه شد از طرف اداره مالیات ممنوع المعامله شده است. بیژن کوشکی مشکل جالب تری دارد و یکی از اپراتورهای تلفن همراه حتی خط او را هم مصادره کرده است!

ستاره های زیادی از این دو تیم مشکل مالیاتی دارند و در حال حاضر ممنوع الخروج هستند اما پرداخت مالیات تنهاوعده مدیران این دو تیم برای امضای قرارداد با ستاره ها نیست. آنها که هنگام جذب بازیکنان گویا توانایی چندانی در راضی کردن آنها ندارند و فنون مذاکره را بلد نیستند، با قرار دادن بندهایی عجیب، قراردادهای ترکمنچای وار می بندند تا بازیکنان دو تیم محبوب پایتخت هر زمان که اراده کنند بتوانند در میانه راه، تیم را به حال خود رها کنند و به تیمی دیگر بروند.

شایان ذکر است که زمانی بهترین بازیکنان ایران به عشق پیراهن این دو تیم، دون پیش شرط و و به صورت سفید امضا راهی استقلال و پرسپولیس می شدند اما در حال حاضر ناتوانی مدیران کار را به جایی رسانده که افرادی که آرزوی بچگی شان حضور در این دو تیم بوده و در رویای شان هم نمی دیدند که روزی پیراهن آبی یا قرمز این تیم ها را بر تن کنند برای آنها طاقچه بالا می گذارند و روی  اعصاب هواداران راه می روند.

برای این موارد نیازی به مثال زدن هم نیست چرا که اکثر بازیکنان دو تیم سرخابی پایتخت چنین وضعی دارند. بازیکنانی که شاید هواداران هم می توانستند قرارداد بسیار بهتری با آنها ببندند چرا که خود این بازیکنان از فصل قبل منتظر آمدن به این تیم ها بودند و بارها در مصاحبه هایشان به این نکته اشاره کرده بودند اما مدیران این تیم ها توانایی میلیاردی کردن بازیکنان لیگ دسته دو را هم دارند چه رسد به بازیکنان نامدار و لیگ برتری را.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=201211

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر