5

احمدی‌نژاد گفت از رهبری تبعیت می‌کنم/ همه فعالیت‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد تعطیل است

  • کد خبر : 201215
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

یکی از افراد نزدیک به احمدی‌نژاد گفت: بر اساس فرمایش‌های رهبری هرگونه فعالیت انتخاباتی از سوی آقای احمدی‌نژاد و حامیان او تعطیل است.

عبدالرضا داوری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در مورد نامه احمدی‌نژاد به رهبری که قرار است منتشر شود،ر گفت: روز گذشته متنی منتسب به دفتر آقای احمدی‌نژاد منتشر شد که این متن کذب محض و دروغ بود. اما نامه‌ای که امروز آقای جوانفکر از آن صحبت کردند درست است و اگر لازم باشد دفتر آقای احمدی‌نژاد متن کامل این نامه را منتشر خواهد کرد.

او در مورد برداشت‌های صورت گرفته از فرمایش‌های رهبری افزود: ما مفسر فرمایش‌های رهبری نیستیم. اظهارات رهبری کامل واضح و شفاف بود ایشان نظرشان را اعلام کرده‌اند و فایل صوتی و تصویری آن هم موجود است.

داوری با بیان اینکه موضوع کاندیداتوری آقای احمدی‌نژاد امروز دیگر تمام‌ شده، گفت: توصیه رهبری برای ما فصل‌الخطاب است. آقای احمدی‌نژاد هم اعلام کرده که از توصیه‌های رهبری تبعیت خواهد کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در این‌صورت احمدی‌نژاد در انتخابات شوراها حضور خواهد داشت یا خیر، خاطرنشان کرد: خیر. بر اساس فرمایش‌های رهبری هرگونه فعالیت انتخاباتی از سوی آقای احمدی‌نژاد و حامیان او تعطیل است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=201215

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر