1

افشارزاده در استقلال دو برابر پرسپولیس خرج کرد و نشان داد بی کفایت است

  • کد خبر : 201307
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

پیشکسوت استقلال گفت: «بازیکنی که در طول یک فصل به درد استقلال نخورد یک میلیارد و دویست میلیون تومان با این تیم قرارداد بست و این مسائل نشان دهنده بی کفایتی مدیران استقلال بود.»

حسن روشن افشارزاده در استقلال دو برابر پرسپولیس خرج کرد و نشان داد بی کفایت است / کی روش در ایران فقط برای پول کار می کند

 حسن روشن در مورد صحبت‌های وزیر ورزش علیه بهرام افشارزاده در مورد هزینه‌های زیاد او در زمان مدیریتش در باشگاه استقلال اظهار داشت: «متاسفانه هیچ وقت پول خرج کردن در فوتبال ما روی برنامه نبود و هیچ نظارتی هم روی مدیران دولتی نیست و آنها هم پول بیت المال را به راحتی خرج می‌‌کنند. افشارزاده ۵۰ سال مدیر ورزشی بود اما سابقه ۵۰ ساله خودش را در استقلال زیر سوال برد.»

وی ادامه داد: «افشارزاده مدیری بود که به میزش خیلی وابسته بود و برای اینکه جایگاه‌اش را محکم حفظ کند به هیچ کس “نه” نمی گفت. باشگاه‌ها باید کمیته فنی داشته باشند و این اعضای کمیته فنی هستند که به مدیرعامل باشگاه در مورد خرید یک بازیکن مشاوره می‌دهند. اما افشارزاده بدون تخصص و تحقیق با همه بازیکنان صحبت کرد و هر کس هر قیمتی که می‌گفت او هم قبول می‌کرد. بازیکنی که در طول یک فصل اصلا به درد استقلال نخورد یک میلیارد و دویست میلیون تومان با این تیم قرارداد بست و این مسائل نشان دهنده بی کفایتی مدیران استقلال بود.»

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه گفت: «افشارزاده می‌خواست همه را راضی نگه دارد و به همین دلیل پول‌های زیادی در این تیم خرج کرد. صحبت‌های وزیر هم در مورد تفاوت هزینه‌های استقلال و پرسپولیس درست است و واقعا استقلال دو برابر پرسپولیس خرج کرد اما هیچ تاثیری در روند بازی این تیم نداشته است.»

روشن در رابطه با نارضایتی برخی از مربیان لیگ برتر مبنی بر تعطیلی‌ها مکرر بازی‌های لیگ به خاطر اردوهای تیم ملی بیان کرد: «من مخالف کی‌روش و برنامه‌های این مربی هم هستم. البته من مخالف مربی خارجی نیستم اما کی‌روش در ایران فقط برای پول کار می‌کند و تاکنون یک نفر را آموزش نداده است که بعد از او بتواند تیم ملی را به دست این مربی ایرانی سپرد. در حالی که فدراسیون می‌توانست با گذاشتن چند مربی جوان زیر دست کی‌روش بعد از چند سال کی‌روش را از کار برکنار کند و تیم را به دست یک مربی ایرانی بسپارد.»

آنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=201307

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دمت گرم آقای روشن که تعلق رنگیت باعث نشده حقایقو کتمان کنید . درود به شرفتون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر