1

واکنش استقلالی مقیم انگلیس به ادعای مضحک منصوریان

  • کد خبر : 201354
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۹:۳۸

بازیکن سابق استقلال اعلام کرد هر وقت کُشتی ایران از انگلستان مربی آورد آن وقت انگلیس هم از فوتبال ایران مربی می آورد.

محمد تقوی واکنش استقلالی مقیم انگلیس به ادعای مضحک منصوریان

علیرضا منصوریان در یک اظهارنظر بسیار عجیب گفته: «من سال گذشته از لیگ یک انگلیس پیشنهاد مربیگری داشتم اما صبر کردم در لیگ ایران کتک بخورم بعدا به سراغ این پیشنهادها خواهم رفت. در ایران ماندم تا مدیریت و قدرت رهبری را یاد بگیرم.»

البته سرمربی آبی‌ها به همین هم بسنده نمی‌کند و از دریافت پیشنهاد جدید از انگلیس و احتمال جدا شدن در نیم فصل از جمع آبی‌ها می‌گوید.

حالا محمد تقوی همبازی سابق منصوریان در استقلال که در انگلیس ساکن است به این صحبت های سرمربی استقلال واکنش نشان داده است.

وی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «پس از مصاحبه علی منصوریان مبنی بر داشتن پیشنهاد مربیگری در لیگ یک انگلستان دوستان زیادی تماس گرفتند و در این مورد نظرم را جویا شدند.

ابتدا باید بگویم لیگ یک در کشور انگلستان وجود خارجی ندارد. پس از لیگ برتر، چمپیونشیپ است که شاید آن را در ایران لیگ یک می گویند.

بنا بر نظر تمامی کارشناسان و مربیان فوتبال چمپیونشیپ انگلستان با ٢۴ تیم سخت ترین لیگ دنیاست و مربیانی به مانند بنتیز و دی ماتیو که تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارند در این رده مشغول به فعالیت هستند.

پس از چمپیونشیپ، دیویژن ۱ و دیویژن ۲ است که فوتبال اصیل و فیزیکی انگلستان را در آن می توانید ببنید. در لیگ برتر داشتن پرولایسنس از اروپا و انگلستان اجباری است و در رده های پایین تر (ای) لایسنس کمترین مدرک مورد قبول فدراسیون فوتبال انگلستان است.

ممکن است با توجه به ارتباطات موجود بین ایجنت های بین المللی و مالکان باشگاه افرادی برای کسب تجربه در کنار باشگاه فعالیت کنند اما هیچ پست رسمی نخواهند داشت.

با این شرایط مربیان آسیایی و افریقایی هیچ شانسی برای کار کردن در انگلستان را ندارند. با مثالی موضوع را کاملا روشن می کنم.

هر زمان کشتی ایران در هر رده ایی از کشور انگلستان مربی وارد کرد می توان گفت انگلستان از مربیان ایرانی در فوتبال استفاده خواهد کرد.

 

البته شخصا خیلی خوشحال می شوم اگر چنین پیشنهادی برای علی وجود داشته باشد اما باید بسیار مراقب باشد و فریب ایجنت ها و کارگزاران که همان دلالان است را نخورد.»

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=201354

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر