3

ارتباط نامشروع خواننده نوجوان با یک دختر ۲۰ ساله و بارداری او + تصویر

  • کد خبر : 20192
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۳

ماریا دختری است که به شکل نامشروع باردار شده و فرزند خود را نیز به دنیا آورده است و حالا ادعا می کند که….     مطمئنا بسیار از شما جاستین بیبر را میشناسید، خواننده نوجوانی که خیلی زود مشهور شد و به عنوان یکی از محبوب ترین خوانندگان نوجوان جهان شناخته شد. او که […]

ماریا دختری است که به شکل نامشروع باردار شده و فرزند خود را نیز به دنیا آورده است و حالا ادعا می کند که….

 

 

مطمئنا بسیار از شما جاستین بیبر را میشناسید، خواننده نوجوانی که خیلی زود مشهور شد و به عنوان یکی از محبوب ترین خوانندگان نوجوان جهان شناخته شد. او که ۱۷ سال سن دارد در همین سن و سال کم اسیر حاشیه های فراوانی شده است. او مدتی است که با سلنا گومز در ارتباط است و رابطه صمیمانه ای بایکدیگر دارند. سلنا ۱۹ ساله است و به عنوان بازیگر و خواننده فعالیت می کند.
اما دردسر جدید جاستین بیبر به دختر ۲۰ ساله به نام ماری ییتر برمی گردد. ماریا دختری است که به شکل نامشروع باردار شده و فرزند خود را نیز به دنیا آورده است و حالا ادعا می کند که از جاستین پدر فرزند اوست!

ماریا می گوید که به یکی از کنسرت های جاستین رفته و بعد از اتمام کنسرت به پشت صحنه رفته و با او دیدار می کند و جاستین به اون پیشنهاد می دهد که به اتاقش بروند و تنها باشند. او ادامه می دهد که پس از رفتن به اتاق رفتار مهربانه جاستین تغییر کرده و سرانجام رابطه آنها به ارتباط نامشروع ختم می شود. وکیل ماریا اعلام کرده است که او از جاستین باردار شده و به زودی از طریق آزمایشن DNA (دی ان ای) ثابت می کنند که او پدر این نوزاد است!
جاستین به این خبر واکنش نشان داده و اعلام کرده است که برای افرادی مانند ماریا متاسف است که برای رسیدن به شهرت دست به هرکاری میزنند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر