2

اخطار مدیرعامل پردیس به پیمانکار وابسته به بانک مسکن برای تحویل واحدهای مسکن مهر

  • کد خبر : 202128
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس طی نامه‌ای به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس وابسته به بانک مسکن اخطار کرد که هر چه سریع‌تر بلوک‌های باقی مانده در فاز ۳ را تکمیل و تا ۱۵ آبان‌ماه سال جاری به متقاضیان تحویل دهد.

خبرگزاری فارس: اخطار مدیرعامل پردیس به پیمانکار وابسته به بانک مسکن برای تحویل واحدهای مسکن مهر

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بعد از اینکه قیمت‌های مسکن مهر دستخوش تغییراتی شده و با توجه به دستورالعمل شماره ۳ که مربوط به دولت قبل است، قیمت برخی واحدهای مسکونی مهر افزایش پیدا کرد، غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس طی نامه‌ای به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس که وابسته به بانک مسکن است، اخطار کرد هر چه سریع‌تر بلوک‌های باقی‌مانده فاز ۳ را تکمیل و تا ۱۵ آبان‌ماه سال جاری به متقاضیان تحویل دهد.

بنابر این گزارش، واحدهای مسکن مهر شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس خود مالکی است و یک سال است که آماده تحویل است، اما شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس اقدامات نهایی مثل بستن شیرآلات و کلید و پریز را به عناوین مختلف به تأخیر انداخته است.

این گزارش می‌افزاید: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تمام تسهیلات مسکن مهر را از بانک مسکن دریافت کرده و نباید بهانه‌ای برای تأخیر در اتمام واحدها داشته باشد. این نامه در حالی به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن صادر شده است که ظاهراً بحث تحویل واحدها در این شهر با جدیت بیشتری در دست انجام است.

بنابراین به نظر می‌رسد، حتی پیمانکارانی که وابسته به بانک‌ دولتی مثل بانک مسکن نیز می‌باشند، نمی‌توانند بهانه‌ای برای عدم تحویل واحدها از خود نشان دهند.


نامه مدیر عامل شهر جدید پردیس

در این نامه که به تاریخ ۱۲ مهر ماه جاری با امضای غفوری مدیر عامل شهر پردیس به مدیر عامل سرمایه گذاری مسکن ابلاغ شده آمده است:

احتراما پیرو تحویل واحد پروژه ۶۰۹۵ واحدی مسکن مهر فاز ۳ که در سنوات گذشته افتتاح شده است و با عنایت به تعطیلی بلوکهای کاج ۳،کاج ۵،چناران ۲-۲ و چناران ۱-۲ در روزهای اخیر،بدین وسیله اخطار می‌شود هر چه سریعتر نسبت به فعال نمودن کلیه بلوکهای باقیمانده و همچنین تکمیل واحدها و تحویل حداکثر تا ۱۵ آبان ماه سال جاری به متقاضیان اقدامات لازم انجام شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=202128

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر