1

ساسان دلاویز مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری گردشگری بانک صادرات شد

  • کد خبر : 202136
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

با موافقت شرکت سرمایه گذاری بانک صادرات و مصوبه هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری خدمات نوین گردشگری ساسان دلاویز از مدیران کل مجمع تشخیص مصلحت نظام که از مدیران خوشنام و توانمند کشور می باشد به عنوان مدیرعامل منصوب شدند.

دلاویز که مدت سه سال فرماندار محبوب و موفق طالقان بود، در کارنامه و سوابق خود مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی، مشاور شرکت خودروسازی سایپا، مشاور شرکت فولاد اکسین خورستان، مشاور پتروامید بانک سپه و سوابق درخشان مدیریتی در حوزه های مختلف وزارت کشور با سمت بخشدار، معاون فرماندار و فرماندار را دارا می باشد.
پایگاه خبری تحلیلی صدای صنعت ضمن عرض تبریک به این مدیر موفق کشور اطمینان دارد که با حضور ایشان در سمت مدیریت هلدینگ سرمایه گذاری گردشگری بانک صادرات، این مجموعه می تواند در سالی که “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” نامگذاری شده است، گامی مهم در راستای توسعه صنعت گردشگری و کاهش وابستگی کشور به درآمدهای نفتی بردارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=202136

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اگر بازنشستگان بانک صادرات ایران اهمیت داشتند یکی از فرزندان انها را اسستخدام می کردید چرا رییس حوزه مدیریت بانک صادرات بدون کوچکترین مشکلی برادر زن خود را استخدام و حکم کارشناسی برایش گرفته اما بازنشسته ای که ۳ – ۴ فرزند تحصیل کرده دارد نمیتواند یکیش را استخدام بانک بکند؟ آقای زراعتی لطفا” جواب بدهید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر