4

سکوت سازمان‌های بین‌المللی درمورد جنایات صنعا یک ابهام و افتضاح تاریخی است

  • کد خبر : 202232
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: استقامت مردم یمن نشان‌دهنده این است که آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی سه عنصر اصلی و بازیگردان چنین صحنه‌ای در یمن هستند، حتماً دچار شکست خواهند شد.

خبرگزاری فارس: سکوت سازمان‌های بین‌المللی درمورد جنایات صنعا یک ابهام و افتضاح تاریخی است

سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و وزیر سابق دفاع در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، با اشاره به حملات رژیم آل سعود به مردم یمن در ماه محرم‌الحرام اظهار داشت: آنچه که در یمن اتفاق افتاد قساوت و جنایتی است که رژیم آل سعود امروز از خود به نمایش گذاشت.

وی افزود:‌جنایات آل سعود در محرم‌الحرام نسبت به مردم یمن نشان می‌دهد که آنها پایبند به هیچ اصول اخلاقی و شرعی نیستند و چنین رژیمی نمی‌تواند آینده روشنی داشته باشد.

سردار وحیدی خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود که با چنین قساوتی مردم مظلوم یمن را به شهادت می‌رساند نمی‌تواند به آینده خود امید داشته باشد و ما امروز می‌بینیم کشورهای اسلامی در مقابل فاجعه صنعا سکوت کرده‌اند.

وزیر سابق دفاع با بیان اینکه علمای اسلام طبیعتاً اگر در مورد چنین فاجعه بزرگی موضع‌گیری نکنند، خلاف اسلام عمل کرده‌اند، گفت: سکوت در مقابل این فاجعه یعنی عمل نکردن به شعائر اسلامی است و به‌گونه‌ای می‌توان گفت آنها نیز در این جنایت شریک هستند.

وی بار دیگر سکوت سازمان‌های بین‌المللی در مورد جنایات آل سعود در یمن را یادآور شد و تصریح کرد: سازمان‌های بین‌المللی و سازمان‌های حقوق‌بشر که در برابر کشته شدن چند نفر عکس‌العمل نشان می‌دهند، به عبارت دیگر راجع‌به یک زندانی از خود عکس‌العمل نشان می‌دهند، چگونه می‌توانند در مقابل کشته شدن خیل عظیمی از مردم یمن، سکوت کرده و عکس‌العملی نشان ندهند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی سکوت سازمان‌های بین‌المللی درمورد جنایات صنعا را یک ابهام و افتضاح تاریخی دانست.

سردار وحیدی استقامت مردم یمن را مثال‌زدنی عنوان و اظهار کرد: مردم یمن نشان دادند که با وجود این همه محنت‌ها، سختی‌ها و ظلم بزرگی که نه‌تنها از سوی رژیم سعودی، بلکه با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی صورت می‌گیرد، مردانه در میدان ایستاده‌اند و قطعاً چنین ملتی پیروز خواهند بود.

وی گفت: استقامت مردم یمن نشان‌دهنده این است که آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی سه عنصر اصلی و بازیگردان چنین صحنه‌ای در یمن هستند، حتماً دچار شکست خواهند شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=202232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر