1

مدیرعامل بیمه سرمد استعفا داد+استعفانامه

  • کد خبر : 202592
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

با استعفای مدیرعامل بیمه سرمدطبق ضوابط رئیس هیات مدیره سرپرست شرکت خواهد شد.

علیرضا هادی مدیرعامل بیمه سرمد از سمت خود استعفا کرد. متن استعفای ایشان بدین شرح می‌باشد:
جناب آقای مقدسی
رییس محترم هیات مدیره
با سلام و احترام
با عنایت به بند دو ماده ده قرارداد همکاری و به لحاظ شرایط خاص مورد نظرسهامدار محترم، به این وسیله از سمت مدیرعامل در این شرکت استعفا می‌نمایم.
صمیمانه از کار توام با اندیشه و انسجام اعضا محترم هیات مدیره در دوره کاری گذشته و حسن اعتماد به اینجانب، تقدیر و سپاسگزاری نموده، عزتمندی و سربلندی همیشگی بیمه سرمد را به واسطه هیات مدیره، مدیران و کارکنان و نمایندگان محترم و تلاش‌گر، از خدای بزرگ آرزو دارم.
بنابراین گزارش، ایشان پس از اعلام استعفای خود در پیامی از همکاران، نمایندگان، سهامداران و اصحاب رسانه تشکر و قدردانی کردند، که متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:
در آستانه سومین سالگرد آغاز فعالیت بیمه سرمد، خدای بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت‌گزاری در شرکتی جوان و خوشنام در بازار بیمه کشور را به من عطا فرمود.
به لطف خدا و همت مدیران و کار‌شناسان و نمایندگان محترم معلوم شد، که می‌توان اندیشه کرد و برنامه داشت و در مسیر حساب شده بر مبنای راهبردهای مشخص، امنیت خاطر سهامداران را در برابر آینده روشن و مشتریان را در مقابل ایفای تعهدات، تامین نمود.
شرکت بیمه سرمد، امروز در بهترین وضعیت دارایی‌ها و ذخایر است و ارزیابی بیمه محترم مرکزی ج. ا. ا به موجب آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری موسسات بیمه معیارهای توانگری مالی، نشان دهنده، وضعیتِ ویژه و مطلوب بیمه سرمد در معیارهای مربوط، از جمله ریسک‌های بیمه‌گری، ریسک بازار، ریسک نقدینگی و ریسک اعتبار است.
در این موقعیت، از سهامداران ارجمند و معظمِ فعال در اقتصاد کشور، به خاطر صبر و تحمل در دوره راه‌اندازی و شکل‌گیری شرکت و حمایت‌های مادی و معنوی و به طور خاص حضور موثر در تعیین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت و ترسیم نقشه راه، به واسطه نمایندگان حرفه‌ای در هیات مدیره شرکت، و حسن اعتماد و همراهی و همکاریهای اعضاء محترم هیات مدیره با اینجانب صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و شرایطی به مراتب بهتر از گذشته برایشان در بیمه سرمد آرزو می‌نمایم.
همکاران محترم از معاونین، مدیران، کار‌شناسان خدمت‌گزار گرفته تا نمایندگان وکارگزاران زحمت‌کش، هریک در جایگاه خود موجد و حافظ شرایط قابل قبول شاخص‌های مالی و فنی بیمه‌ای و از همه مهم‌تر جلب نظر و رضایت مشتریان بوده‌اند که با سپاس فراوان از خدای منان به خاطر توفیق همکاری با این عزیزان، فرصت را مغتنم شمرده از همه سپاسگزاری می‌نمایم.
و در انتهاء، از اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم نیز به خاطر پوشش خوب خبرهای موفقیت بیمه سرمد در دوره‌های گذشته و بعد از این، قدردانی می‌نمایم.
به امید تحقق بیش از پیش منافع ذی نفعان بیمه سرمد بر مبنای اصول حاکمیت شرکتی.
شادیتان ممتد
خدانگهدار
بیست و دوم مهر ماه هزار سیصد و نود و پنج

شما نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=202592

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر