3

بیش از ۵ گزینه برای فرمانداری نیشابور مطرح است/ مردم به خاطر معرفی نشدن فرماندار ناامید نخواهند شد

  • کد خبر : 202706
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

استاندار خراسان رضوی گفت: تا جایی که من مطلع هستم بیش از پنج گزینه برای فرمانداری نیشابور مطرح است، شما هم انتظار نداشته باشید با معرفی فرماندار در کائنات تغییر و تحول شگرفی روی دهد.

خبرگزاری فارس: بیش از 5 گزینه برای فرمانداری نیشابور مطرح است/ مردم به خاطر معرفی نشدن فرماندار ناامید نخواهند شد

علی‌رضا رشیدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان فیروزه اظهار داشت: در جلسه امروز در شهرستان فیروزه گزارشی از عملکردهای انجام‌شده ارائه گردید و شاهد هستیم که تلاش‌های بسیار خوبی توسط مردم، بخش خصوصی و دولت انجام‌گرفته و طرح‌های مختلفی اجرا و به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: آینده شهرستان فیروزه با توجه روند توسعه‌ای و بهبود وضعیت کشور و افزایش صادرات روشن و امیدوارکننده است.

استاندار خراسان رضوی بیان داشت: سنگ فیروزه در این شهرستان به‌خوبی می‌تواند تأثیرگذار باشد و جوانان این شهر می‌توانند با طراحی و اجرای طرح‌های جدید روند صادرات این محصول را افزایش دهند.

رشیدیان با اشاره به مشکلات شدید شهرهای جدید در مسائل مالی گفت: تمام شهرهای ما دچار مشکلاتی هستند و ساخت سازها نیز متوقف‌ شده است و امیدواریم با طرح‌هایی که دولت در حال اجرا دارد ساخت‌وسازها رونق بگیرد و شهرها نیز به درآمد ثابت برسند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه متناسب در شهرهای استان خاطرنشان کرد: زندگی در شهرهای بزرگ، هزینه‌های سنگینی دارد و نباید این بار به دوش بودجه عمومی دولت بیفتد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به عدم تخصیص مالیات و عوارض فولاد خراسان به شهرستان فیروزه گفت: کمیسیونی در استانداری تشکیل‌ شده است تا این موضوع را بررسی و درصد شهرستان فیروزه را مشخص کند.

رشیدیان با اشاره به چهار روستای جداشده از شهرستان فیروزه و الحاق آن به شهرستان سبزوار در سال ۹۱ تأکید کرد: طرح ارتقا، انتزاع و الحاق شهرستان‌های استان خراسان رضوی به‌صورت کارشناسانه در استانداری بررسی شد و به وزارت کشور جهت مطرح‌ شدن در هیئت دولت ارسال‌ شده است و امیدواریم به‌زودی به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: جزئیات پس از تصویب اعلام خواهد شد ولی قطعاً نظر ما با روند فعلی تفاوت دارد وگرنه طرح را ارسال نمی‌کردیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به عدم تکمیل راه شهرستان نیشابور و فیروزه گفت: اگر مشارکت فولاد خراسان که برنامه‌ریزی‌ شده است انجام شود طرح به‌صورت تقاطع اجرا و تکمیل خواهد شد وگرنه به‌صورت دوربرگردان طرح را ادامه خواهیم داد.

رشیدیان با اشاره به دلایل عدم معرفی فرماندار نیشابور و مطرح‌شدن گزینه‌های رادیکال برای این پست، بیان داشت: دولت، دولت اعتدال است و به دنبال افراد رادیکال چه چپ و چه راست نخواهد بود و تمام کسانی که اعتدال را رعایت کنند گزینه‌های ممکن برای این پست است.

وی ادامه داد: تا جایی که من مطلع هستم بیش از پنج گزینه برای فرمانداری نیشابور مطرح است، شما هم انتظار نداشته باشید با معرفی فرماندار در کائنات تغییر و تحول شگرفی روی دهد.

استاندار خراسان رضوی گفت: فرمانداری نیشابور سرپرست دارد و کارهای آن معطل نیست و مردم نیز به خاطر معرفی نشدن فرماندار ناامید نخواهند شد.

فارس/رشیدیان با اشاره به صحبت‌های مطرح‌شده مبنی بر دخالت شخصیت‌های سیاسی شهرستان در روند انتخاب فرماندار تأکید کرد: دولت در انتخاب فرمانداران مستقل عمل می‌کند و زیر بار فشار نخواهیم رفت.

وی با اشاره به قولی که برای پرداخت ۲۰ میلیارد ریال هدیه استانداری به مناسبت پایتختی کتاب نیشابور داده بود تأکید کرد: بر سر نمایشگاه کتاب ناشران ایران فشارهایی به مدیرکل ارشاد استان وارد شد ولی ما حمایت کردیم و این هدیه نیز بر اساس طرح‌ها تخصیص پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=202706

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر