2

با حضور هواداران هر سه امتیاز را می خواهیم/ برخورد با رحمانی چکشی نیست

  • کد خبر : 203067
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱

سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید که در دیدار با سایپا با حضور هواداران به دنبال هر سه امتیاز خواهد بود

به گزارش افق نیوز ، علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا درباره موضوعات زیر صحبت کرد:
ارزیابی از بازی؟
سایپا تیم خوبی است و در رشد فوتبال تهران تاثیر زیادی دارد. در ۱۰ سال گذشته با ثبات بودند و کادر فنی قابل احترامی دارد. حسین فرکی فردی نجیب و قابل احترام است. با هجمه ای از جمعیت احتیاج داریم هر سه امتیاز را به دست بیاوریم و می خواهیم با برنامه ای دقیقه و کار تاکتیکی خوب برنده بازی باشیم.
حضور حیدری؟
باید از کادر پزشکی تشکر کنم که خسرو را به ما تحویل دادند. اگر به این نتیجه برسیم که می تواند برای ما بازی کند از او استفاده خواهیم کرد. حیدری مهره ای کلیدی در تیم است که به همراه رحمتی بازوی کادرفنی در داخل زمین هستند. سعی می کنیم نهایت استفاده را از وجود این ستاره ببریم.
تعطیلات لیگ؟
بعد از بازی با فولاد باید میزبان مس کرمان باشیم و تعطیلات نداریم. اعلام کردیم با ملی پوشان بازی می کنیم و روز ۱۰ آبان به مصاف مس کرمان خواهیم رفت. هر چند فشار به تیم وارد می شود اما نمی خواهیم این ستاره ها را از دست بدهیم. در فوتبال چیزی تعریف شده نیست و تیم های لیگ یک و دو برای سورپرایز حضور دارند و ما نمی خواهیم سورپرایز شویم. تجربه پرسپولیس به ما کمک نکرد و ما امضا ندادیم که بدون ملی پوش در جام حذفی بازی کنیم.
ملی پوشان کم استقلال؟
به نظر کادرفنی تیم ملی و آقای کی روش احترام می گذاریم اما مطمئنا باشید با ادامه حفظ این روند استقلال تعداد ملی پوشان ما به ۴ یا ۵ بازیکن خواهد رسید.
بختیار رحمانی؟
در مورد بختیار رحمانی باید بگویم که اعضای کادرفنی سعی کردند بهترین تصمیم را بگیرند. تعویض تنها برای بازی کردن یک بازیکن نیست و نوع تاکتیک ما مهم است. تنها یازده بازیکن در زمین هستند و طبیعی است که اگر بازیکنی بازی نکند ناراحت می شود. بازیکن این حق را ندارد اعتراض خود را به تیم و هواداران منتقل کند. بختیار از سال ۸۹ در تیم امید با من بوده و به خوبی او را می شناسم. من او را به استقلال آوردم و شاید سطح توقعی که از او به دلیل شماره پیراهن می رود باعث شده تا بختیار یک تصمیم غلط در زمان مسابقه بگیرد. همیشه قطع کردن نمی تواند یک نفر را متنبه بکند و ما باید در استقلال با یک نگاه ویژه این موضوع درون تیمی را حل کنیم. مطمئن باشید موضوعی مانند بختیار تکرار نمی شود و اگر این اتفاق تکرار شود حیدری و رحمتی باید پاسخگو باشند. همه شرایط را در نظر گرفتیم و در جلساتی که با مدیرفنی و سرپرست داشتیم سعی کردیم بهترین تصمیم را بگیریم و چکشی برخورد نکنیم. امروز به خود بختیار نیز گفتم که ما فضای بزرگ خانواده هواداران استقلال را داریم. مطمئن باشید این موضوع درون تیمی، که البته درون تیم ما بزرگ است حل شده است. بسیاری زمان ها می شود با بخشش یک نفر را متنبه کرد و البته بسیاری از مواقع با برخورد خشک.
ترکیب ایده آل دفاعی؟
ما به ترکیب ایده آل دفاعی دست پیدا کردیم. مگویان و حاج محمدی را نیز در اختیار داریم که این روزها بسیار آماده است. انتخاب ۱۸ نفر برای ما بسیار سخت و ۱۱ نفر سخت تر. دنبال این هستم که ساختار را درست کنم و نمی خواهم با رفتن یک بازیکن استقلال ضربه بخورد. می خواهم مانند نفت دو فصل گذشته عمل کنیم که با تعویض بازیکن در سه جام بجنگیم. لازم بود که از پادوانی تست بگیریم. مجید حسینی نه تنها استقلال بلکه فضای ملی را امیدوار کرده است زیرا در دربی و لیگ عملکرد خوبی داشت. در این مسیر حرکتمان را ادامه می دهیم و می دانیم در بهمن ماه اگر در آسیا باشیم فاصله بازی ها کوتاه است و به شکل آهسته به ساختار خوب می رسیم.
رحمانی جز ۱۸ نفر؟
فضای بختیار رحمانی را خیلی خوب درک می کنم. فضای ورود حاشیه را ممنوع کردم و امشب در مورد حضور رحمانی تصمیم خواهیم گرفت. تصمیم ما ممکن است منجر به ورود حاشیه شود اما من خودم را لحاظ نمی کنم و تنها موضوع استقلال مطرح است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203067

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر