1

حمله انتحاری داعش به نیروگاه برق کرکوک انتقام از دست رفتن موصل بود

  • کد خبر : 203180
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: گروهی که در موضع انفعال قرار می‌گیرد، از روی ضعف، دست به اقدامات تروریستی می زند.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حمله انتحاری داعش به نیروگاه برق کرکوک، اظهار داشت: با توجه به موقعیتی که داعش در موصل دارد، انتظار می‌رفت که آن‌ها در کرکوک یا بغداد دست به عملیات انتحاری بزنند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: داعش برای رهایی از فشاری که در موصل در آن قرار گرفته است، دست به چنین اقداماتی می زند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گروهی که در موضع انفعال قرار می‌گیرد، از روی ضعف، دست به اقدامات تروریستی می زند.

میرزایی با بیان اینکه نهادهای امنیتی باید در چنین شرایطی آمادگی خوبی داشته باشند، متذکر شد: البته تلاش خوبی تاکنون برای مبارزه با داعش انجام شده، که از حجم عملیاهای ترریستی در بغداد کاسته است.

وی افزود: عملیات‌هایی که ارتش و گروه‌های مردمی عراق در استان‌های اطراف بغداد در قبال تروریست‌های داعش انجام داده، نتیجه بخش بوده است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کرکوک وضعیت متفاوت است گفت: اینکه چرا کرکوک را برای انجام عملیات تروریستی انتخاب کرده اند، نشان می دهد، دست داعش به بغداد کوتاه تر شده است و به نظرم این موضوع روند مثبت اقدامات در قبال داعش را نشان می دهد./

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203180

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر