2

درگیری خونین در حاشیه رقابت‌های کشتی

  • کد خبر : 203230
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

ساعت ۱۶:۳۰ جمعه بر اثر درگیری میان دو فرد سابقه‌دار که در میان تماشاگران نشسته بودند، متاسفانه تماشاگران دیگر حاضر در سالن نیز به هواخواهی از همشهریان خود وارد این معرکه می‌شوند.

به گزارش افق، جواد نورمحمدی سرپرست هیات کشتی استان البرز درباره حادثه رخ داده در جریان مسابقه‌های کشتی استان البرز و درگیری شدید میان تماشاگران حاضر در سالن که به پرتاب صندلی‌های بی‌شمار به سوی یکدیگر منجر شد، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۳۰ جمعه بر اثر درگیری میان دو فرد سابقه‌دار که در میان تماشاگران نشسته بودند، متاسفانه تماشاگران دیگر حاضر در سالن نیز به هواخواهی از همشهریان خود وارد این معرکه می‌شوند و درگیری شدیدی میان تماشاگران حاضر در سالن رخ می‌دهد که با پرتاب صندلی از سوی دو گروه و زخمی شدن سه نفر ختم می شود.

سرپرست هیات کشتی استان البرز افزود: سالن مسابقه‌ها شرایط استاندارد برگزاری مسابقه‌ها را ندارد و هیچ مانعی بین سالن و سکوی تماشاگران نیست به همین دلیل تماشاگران به سمت تشک هجوم آوردند و درگیری به داخل سالن مسابقه کشیده شد. البته کل درگیری در مجموعه زمانی در حدود ۳ دقیقه طول کشید اما پس از آرام شدن اوضاع و جمع‌آوری شیشه‌های شکسته و صندلی، نیم ساعت در برگزاری مسابقه‌ها وقفه به وجود آمد اما پس از آن مسابقه‌ها از سر گرفته شد.

وی با بیان اینکه دو نفر اصلی این درگیری از سالن مسابقه‌ها متواری شدند، گفت: اسامی این افراد و آدرس آن‌ها در اختیار عوامل نیروی انتظامی قرار گرفت تا نسبت به دستگیری‌شان اقدام کنند.

نورمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا آمبولانس در محل مسابقه‌ها حضور داشت تا نسبت به انتقال مجروحان به بیمارستان اقدام کند، خاطرنشان کرد: دکتر در سالن حضور داشت اما آمبولانس نبود!

سرپرست هیات کشتی استان البرز درباره حضور عوامل انتظامی در جریان مسابقه‌ها نیز اظهار کرد: عوامل نیروی انتظامی پس از درگیری در محل مسابقه حاضر شدند و با عاملان این درگیری برخورد کردند. البته ۸ تن از ماموران حراست اداره کل ورزش و جوانان مسئولیت ایجاد نظم در سالن مسابقه‌ها را بر عهده داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203230

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر