1

آغاز تحویل خودروهای ساندرو استپ وی ثبت نامی با موعد ماه جاری

  • کد خبر : 203337
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

آغاز تحویل خودروهای ساندرو استپ وی ثبت نامی با موعد ماه جاری با آغاز تحویل خودروهای ساندرو استپ وی مشتریان در آبان ماه سال جاری ضمن کاهش اختلاف نرخ بازار با نرخ مصوب ،شاهد تردد بیشتر این خودرو در سطح جاده های کشورمان خواهیم بود .

به گزارش سایپا نیوز، تعهدات ماه جاری خودرو ساندرو استپ وی مشتریان اعلام شد. رضا تقی زاده ضمن اعلام مطلب فوق افزود: به منظور پاسخ به اعتماد مشتریان محترم و با هدف از بین بردن امکان هرگونه سوء استفاده احتمالی ، گروه خودروسازی سایپا اقدام به تحویل به موقع خودرو ساندرو استپ وی در آبان ماه خواهد نمود .

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا با بیان اهمیت تحویل به موقع تعهدات مشتریان ثبت نامی در ماه گذشته خاطر نشان کرد: بدلیل آنکه کلیه تعهدات مهرماه این محصول به مشتریان انجام شده و با توجه به تولید روز افزون این خودرو توسط شرکت پارس خودرو، شاهد تردد بیشتر ساندرو استپ وی در سطح کشور و کاهش اختلاف نرخ بازار با نرخ مصوب خواهیم بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ساندرو استپ وی  یکی از پرطرفدارترین تولیدات داخلی گروه خودرو سازی سایپا محسوب شده و از امکاناتی نظیر موتور پرقدرت ، گیربکس اتوماتیک و … برخوردار می باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203337

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر