2

قاتلان دختر بچه شش ساله کرمانی دستگیر شدند + تصاویر

  • کد خبر : 203351
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵

شهسواری بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری قاتلان ریحانه دختر شش ساله و مادرش در کرمان خبر داد و گفت: سرقت انگیزه اصلی قتل بوده است.

وی در تشریح جزئیات خبر اظهار کرد: قاتلان عید نوروز سال ۱۳۹۰ اقدام به این جنایت هولناک زده بودند.

این مقام قضائی اعلام کرد:پس از دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک دختر شش ساله و مادر ۳۱ساله اش در شهر کرمان موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود:طی یکسری اقدامات پلیسی توسط پلیس آگاهی استان کرمان مشخص شد قاتلان دو نفر به نام های (ح.الف)۳۱ساله و (ی.ق)۲۸ساله هستند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی وانقلاب کرمان در ادامه بیان کرد:پس از شناسایی،دستور دستگیری قاتلان توسط دادستانی صادر شد و پلیس آگاهی علیرغم اینکه این افراد چندین مرتبه با تغییر چهره و شگردهای دیگر موفق به فرار شده بوده اند نهایتا موفق به دستگیری این قاتلان حرفه‌ای شدند.

شهسواری عنوان کرد: قاتلان پس از سرقت طلا ،جواهرات وماشین و مقادیری وجه نقد از مقتول اقدام به خفه کردن این زن و فرزندش شش ساله‌اش می کنند و سپس در یکی از مناطق متروکه و حاشیه ای شهر ودر یک گودال حفر می‌کنند.

شهسواری با اشاره به اینکه بانوان افرادی رئوف و مهربان هستند، هشدار داد:زنان بایستی بر عواطف واحساسات خود کنترل داشته باشند و فریب ظاهر افراد سودجو را نخورند.

وی گفت: متاسفانه در بسیاری از پرونده ها دیده شده است افراد رذل و شرور با طرح محبت کاذب اولیه و سوء استفاده از عواطف واحساسات پاک برخی از زنان ودختران،اقدام به فریب آنها می کنند و در نهایت نیز حوادث هولناکی به وقوع می پیوندد.

وی همچنین خطاب به مجرمین هشدار داد:بسیار ساده لوحانه است که افراد فکر کنند می توان هر کاری را انجام دهند وکسی از آن خبر نشود مطمنا افراد بایستی پاسخگوی اعمال خود در دادگاه عدل الهی و همچنین در برابر قانون باشند.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مامورین پلیس آگاهی استان اعلام کرد: قاتلان سوابق متعدد کیفری از جمله آدم ربایی وتجاوز به عنف وایراد ضرب وجرح عمدی در کارنامه سیاه خود دارند.

قاتلان دختر بچه شش ساله کرمانی و مادرش دستگیر شدند

 

قاتلان دختر بچه شش ساله کرمانی و مادرش دستگیر شدند
میزان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203351

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر