1

یک خرید میلیاردی دیگر استقلال در یک قدمی درب خروجی

  • کد خبر : 203381
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

این بازیکن از جمله بازیکنان میلیاردی بود که با سر و صدای زیادی به استقلال پیوست اما نتوانست در تیم آبی پوشان پایتخت هم مانند نفت تهران بدرخشد. وی در ۹ بازی قبلی استقلال حتی فرصت حضور روی نیمکت را هم پیدا نکرد که جای تعجب دارد.

آرش افشین و امین حاج محمدی شرایط خوبی در استقلال ندارند و باید دید آینده آن ها چه خواهد شد.
محمدامین حاج محمدی یک خرید میلیاردی دیگر استقلال در یک قدمی درب خروجی

امین حاج محمدی، مدافع استقلال که فصل گذشته از نفت تهران به این تیم پیوست و آرش افشین، مهاجم استقلال که امسال به صورت رایگان به این تیم پیوست در برنامه های علیرضا منصوریان جایی ندارند.

 

امین حاج محمدی به هیچ وجه شرایط خوبی ندارد، وی سال گذشته به دلیل اشتباهات فراوان خیلی کم در ترکیب استقلال قرار گرفت اما امسال عملا هیچ شانسی برای حضور در ترکیب ندارد. این بازیکن از جمله بازیکنان میلیاردی بود که با سر و صدای زیادی به استقلال پیوست اما نتوانست در تیم آبی پوشان پایتخت هم مانند نفت تهران بدرخشد. وی در ۹ بازی قبلی استقلال حتی فرصت حضور روی نیمکت را هم پیدا نکرد که جای تعجب دارد.

 

مدافعان فیکس استقلال اکنون لئوناردو پادوانی و رابسون جانواریو هستند که عملکرد خیلی خوبی داشته اند. گزینه سوم منصوریان سیدمجید حسینی است. حتی مگویان هم نیمکت نشین شده و حاج محمدی نمی تواند در ترکیب قرار بگیرد. محمدحسین کنعانی که با سر و صدای زیادی به استقلال پیوست به دلیل مصدومیت مدتی است که از شرایط بازی به دور می باشد. در صورتی که مصدومیت کنعانی رفع شود، دیگر باید مطمئن بود حاج محمدی از جمع آبی پوشان جدا می شود. چون با وجود پادوانی، رابسون، حسینی، کنعانی و مگویان او انتخاب ششم خواهد بود!

 

آرش افشین نیز پس از اینکه در چند هفته ابتدایی دقایق کوتاهی بازی کرد و عملکرد خوبی نداشت به سکو ها تبعید شد. افشین چندین بازی پیاپی است که توسط منصوریان از لیست ۱۸ نفره تیم خط می خورد و نمی تواند برای آبی پوشان به میدان برود. حتی در بازی ۲ هفته پیش مقابل سیاه جامگان که علی قربانی مصدوم شده بود و کاوه رضایی تنها مهاجم استقلال بود، باز هم افشین از لیست ۱۸ نفره خط خورد!

 

با این شرایط باید دید سرنوشت این دو بازیکن که با سر و صدا و مبلغ زیادی به استقلال پیوستند چه خواهد شد. البته افشین هنوز فرصت دارد به ترکیب اصلی برسد چون استقلال به غیر از او فقط ۲ مهاجم دیگر است اما کار حاج محمدی به شدت سخت شده و ظاهرا چاره ای جز جدایی ندارد.

 

طرفداری

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203381

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر