1

سایپا و سیتروئن به سرعت اهداف خود را محقق خواهند کرد

  • کد خبر : 203402
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

دکتر جمالی در جریان مراسم امضاء قرارداد سرمایه گذاری مشترک سایپا و سیتروئن در حضور مدیران ارشد گروه پژو سیتروئن ( PSA ), به سرعت دستیابی در برنامه ها و اهداف منتهی به تولید تاکید کرد .

به گزارش سایپا نیوز , مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه مشترک این گروه با سیتروئن برای آغاز سریع همکاری در زمینه تولید مشترک خودرو خبر داد و گفت: باتوجه به تمایل مشترک دو طرف برای شروع هرچه سریع تر برنامه ها، بزودی شاهد حرکت گام به گام در مسیر برنامه تعیین شده خواهیم بود. دکتر مهدی جمالی در مراسم امضا قرارداد سرمایه گذاری مشترک سایپا و سیتروئن در شرکت سایپاکاشان اظهارکرد: خوشبختانه پس از حدود یک سال مذاکره  فشرده با طرف فرانسوی، توانستیم به نتایج مدنظر دست یابیم و امروز شروع خوبی برای همکاری هر دو شرکت خواهد بود.

وی با اشاره به سابقه همکاری های خوب سایپا و سیتروئن در گذشته افزود: این موضوع با همکاری مشترک دو طرف به خوبی پیش رفت و امروز مرحله ای جدید از برنامه های همکاری سایپا و سیتروئن شروع شده و مطمئنیم در صورت اجرای صحیح برنامه ها، طرفین به اهداف خود دست خواهند یافت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: سایپا و سیتروئن تمایل دارند تا زمان طولانی سپری شده در مذاکرات را با شروع هرچه سریع تر همکاری در سایپاکاشان جبران کرده و مطابق برنامه های زمان بندی شده، تولید محصولات را در ایران آغاز کنند.

جمالی در ادامه خاطرنشان کرد: باتوجه به این که مذاکره میان سایپا و سیتروئن منجر به دستیابی به نتیجه مطلوب برای هردوطرف بوده، امیدواریم این همکاری زمینه رشد و توسعه صنعت خودروسازی ایران را در کنار تولید محصولات جدید و به روز سیتروئن و عرضه همزمان در بازارهای داخلی و خارجی فراهم سازد.

بر اساس این گزارش، کارلوس تاوارس مدیرعامل گروه پژو سیتروئن PSA نیز در این مراسم گفت: پژو سیتروئن قصد دارد  محصولات خود را در سایه بهترین و مطلوب ترین روش همکاری در ایران تولید کند.

وی با اشاره به اظهارنظر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مبنی بر تمایل دو طرف برای سرعت بخشیدن به همکاری ها تاکید کرد: وجود اراده در طرفین برای رسیدن به موفقیت، ما را مجاب کرده که برای حضور در بازار ایران فعالیت های خود را با شتاب بیشتری دنبال کنیم.

تاوارس در خاتمه ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده همکاری میان سایپا و سیتروئن گفت: با تولید محصولات باکیفیت قصد داریم پاسخ گوی نیاز مشتریان در بازارهای ایران و جهان باشیم.

شایان ذکر است در ادامه هیات بلند پایه فرانسوی به همراه مدیران ارشد گروه خودرو سازی سایپا از خطوط تولید شرکت سایپا کاشان بازدید کرده و با امضاء قرارداد سرمایه گذاری مشترک سایپا و سیتروئن رسما آغاز همکاری ها را از امروز شروع کردند.

سایپا و سیتروئن به سرعت اهداف خود را محقق خواهند کرد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203402

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر