1

پز عالی، جیب خالی/وعده های پوچ و خالی کادر مدیریتی به بازیکنان سیاه جامگان

  • کد خبر : 203436
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴

مسئولان سیاه جامگان تنها با حرف است که بازیکنان را راضی به ماندن در این تیم کرده اند.

افق نیوز/جوان،سیاه‌جامگان مشهد فصل گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشت. این تیم با مشکلات مالی زیادی مواجه شد اما در نهایت بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت شد تا کادرفنی و بازیکنان امیدوار به اتفاقات خوب آینده شوند. سیاه‌جامگان به هر حال با سختی زیادی در لیگ برتر ماند که این مساله، باعث شد اعضای تیم، لیگ پانزدهم را با شادی پشت سر بگذارند و امیدوار به بازی‌های خوب در لیگ شانزدهم باشند. با مشکلات زیاد، بالاخره فرهاد کاظمی قبول کرد سرمربی سیاه‌جامگان بماند.وی در همان ابتدا اعلام کرد قصد دارد تیمش را برای قهرمانی ببندد. مسئولان سیاه‌جامگان هم خوشحال شدند و از وی خواستند بازیکنان موردنظرش را جذب کند.

در نهایت کاظمی تعدادی بازیکن به تیم اضافه کرد و منتظر محرم نویدکیا و هادی عقیلی هم بود اما این بازیکنان به دلایلی نتوانستند بار دیگر شاگرد فرهاد کاظمی شوند. در هر صورت سیاه‌جامگان با امید به مدعی بودن، پا به لیگ شانزدهم گذاشت و اتفاقا نتایج خوبی هم گرفت. سرمربی سیاه‌جامگان نشان داد می‌توان با یک تیم کم‌هزینه هم به اهداف بزرگ رسید.

در هفته‌های ابتدایی فرهاد کاظمی اعتراضش را به بی‌پولی به صورت علنی بیان کرد اما هیچ اتفاقی نیفتاد. در ادامه ۵ بازیکن به دلیل بی‌پولی از سیاه‌جامگان جدا شدند که باز هم واکنشی جدی از سوی مسئولان باشگاه به این مساله نشان داده نشد.

این روند ادامه داشت تا اینکه فرهاد کاظمی تمرینات تیمش را ترک کرد و رفت. وقتی کاظمی رفت، مالک باشگاه سیاه‌جامگان تازه به فکر انتخاب هیات مدیره باشگاه افتاد. هیات مدیره‌ای که بتواند برای تیم پول بیاورد. در بین اعضای هیات مدیره، ۲ نفر به عنوان عضو اقتصادی معرفی شدند که یکی از آنها محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس بود.

قرار بود با این اعضا مشکلات مالی حل شود. با این قول و قرارها، فرهاد کاظمی به تمرینات تیم برگشت و قول گرفت تا قبل از بازی با استقلال از هفته هشتم مشکلات مالی حل شود اما باز هم این اتفاق نیفتاد. تاثیر منفی این مساله روی تیم هر روز بیشتر و بیشتر شد تا اینکه فرهاد کاظمی بعد از بازی با سپاهان، دیگر برای همیشه تیم را ترک کرد. با رفتن فرهاد کاظمی، خیلی زود محمد رویانیان هم جدایی‌اش را اعلام کرد.

بعد از آن هم بازیکنان تمرین تیم را تحریم کردند و البته بعضی‌ها تصمیم به جدایی گرفتند و در نهایت هم سرپرست تیم کنار رفت. با این اتفاقات کاملا مشخص بود، محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه‌جامگان باید فکری به حال تیمش کند. او یا باید با اتفاقات کنار بیاید و تیم را منحل کند یا اینکه به یکی از مشتریان تیمش پاسخ مثبت بدهد.

ظاهرا باشگاه سیاه‌جامگان مشتریان پر و پا قرصی دارد اما عباسی با شرایط آنها کنار نمی‌آید. در واقع یکی از مشتریان که پولش هم نقد است، به دنبال این بود که ۸۰ درصد سهام تیم را بخرد و ۸ میلیارد تومان بابت آن بپردازد اما عباسی با این مساله مخالفت کرد و گفت حاضر است ۴۹ درصد سهام را واگذار کند و ۵ میلیارد بگیرد که این مشتری هم قبول نکرد.

تاجدار:کادر فنی پولی دریافت نکرد/رویانیان با خانواده عباسی اختلاف سلیقه داشت

سلمان تاجدار مربی مستعی تیم سیاه جامگان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد وعده های توخالی مسئولان باشگاه سیاه جامگان اظهار کرد: مسئولان این تیم از اول فصل هر قولی که کادر فنی و بازیکنان تیم داده بودند در یک حرکت غیر منتظره عملی نشد،بازیکنان هم چند درصدی از مبالغ قرارداد خود را از این تیم دریافت کردند.اما متاسفانه کادر فنی هم در این ۹ هفته ای که از لیگ برتر گذشته حتی یک ریال هم نصیب شان نشده است.

وی ادامه داد: وقتی که این وعده ها عملی نشود به طور حتم سرمربی هم انگیزه اش را از دست می دهد،در بازی مقابل سپاهان این تیم از روحیه و انگیزه کافی برخوردار نبود  نتوانست بازی همیشگی خود را نمایش دهد.بعد از بازی با سپاهان فرهاد کاظمی هر قولی را که به بازیکنان داده بود عملی نشد با توجه به اینکه آبروی وی در خطر بود تصمیم گرفت ریسک نکند از این تیم کناره گیری کند.

مربی مستعفی تیم سیاه جامگان در مورد اینکه چرا حضور رویانیان به مشکلات مالی این تیم کمکی نکرد، افزود: از زمانی که رویانیان وارد هیئت مدیره این تیم شد انرژی مثبتی در این باشگاه ایجاد شد. در روزهای نخست هم شرایط خوبی در باشگاه حاکم بود اما رفته رفته تنها آقایان عباسی حرف می زنند موقع عمل نمی رسید به هیچ از تعهداتشان عمل نمی کردند، تنها دلیلی هم که سبب شد رویانیان از این باشگاه جدا شود اختلاف سلیقه وی با خانواده عباسی بود.

تاجدار در پایان درخصوص اینکه خانواده عباسی تمایلی به فروش این باشگاه دارد یا خیر، خاطر نشان کرد: تا آنجایی که من می دانستم ۲ نفر برای خرید باشگاه اقدامات لازم را انجام داده بودند، اما بعید است که خانواده عباسی تمایلی به امتیاز تیم شان داشته باشند.

yjc.ir
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203436

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر