1

افشین پیروانى: کادر فنی تیم ملی در کانکس لباس عوض مى‌کنند

  • کد خبر : 203446
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶

مدیر تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر مواضع قبلی خود گفت مطمئنا تا زمانی که یک خیر یا از مسوولان دولتی یا شهرداری کسی به کمک فدراسیون نیاید، فدراسیون با توجه به بدهی سنگینش توان چمن کردن زمین های کمپ تیم های ملی را ندارد.

افشین پیروانی

به گزارش افق نیوز به نقل از ورزش سه، افشین پیروانی با تبریک صعود تیم ملی فوتبال جوانان به جام جهانی اظهار کرد: خوشبختانه اتفاقهای خوبی در فوتبال ایران به لحاظ نتیجه گیری رخ داده است و بعد از صعود تیم نوجوانان به جام جهانی و موفقیت تیم ملی فوتسال، صعود تیم ملی جوانان به جام جهانی هم اتفاق خوبی بود و این نتایج و موفقیت‌های اخیر تیم ملی نشان می دهد فوتبال ایران پتانسیل بالایی دارد اما به اعتقاد من کماکان فوتبال ما با مشکل سخت افزاری روبه رو است.
وی با اشاره به رقابتهای جوانان گفت: کره جنوبی می خواهد در تورنمنتی میزبان تیمهای آرژانتین، انگلیس و نیجریه باشد و با بودجه ششصد میلیارد تومانی اش، سرمایه گذاری سنگینی در فوتبال انجام داده است. این نشان می دهد که ما هم باید در فوتبالمان به فکر باشیم و با تعامل و همکاری شرایط بهتری را برای ورزش و به ویژه فوتبال با این همه هوادار ایجاد کنیم.
پیروانی با اشاره به نتایج موفقیت آمیز تیم ملی در رقابتهای انتخابی جام جهانی اظهار کرد: خوشبختانه در گروه وضعیت خوبی داریم اما در این ماه دیدار فوق العاده سختی برابر سوریه خواهیم داشت. نباید فکر کنیم کارمان تمام شده بلکه تاریخ نشان داده تازه کار تیم ملی آغاز شده است. تیم ملی مطمئنا به حمایتهای بیشتری نیاز دارد و قطعا موفقیت تنها با حمایت همه جانبه و ملی به دست می آید.
وی در پاسخ به این سوال که محمود شیعی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال صحبتهای شما درباره مشکلات موجود و همچنین آماده نشدن زمین کمپ را “کم لطفی” دانسته است، گفت: من سوالی از آقای شیعی دارم و آن این است که ایشان از زمان انتخابات فدراسیون فوتبال و حضور در هیات رییسه آیا از نزدیک با مشکلات و دغدغه های تیم ملی آشنا شده است؟ چقدر از نزدیک مشکلات ما را در موضوعاتی مثل زمین تمرین، پول، چارتر کردن هواپیما و … لمس کرده است؟ فکر میکنم بیشتر اطلاعات ایشان درباره این مشکلات به خبرهای رسانه ها بر می گردد چون که باشگاه داری و حضور در پیکان بیشتر وقت ایشان را گرفته است.
پیروانی افزود: شما گلایه کرده اید که چرا جلسات کمی گذاشته می شود اما من باید بگویم با جلسه گذاشتن مشکلات مرتفع نمی شود. اگر هفته ای هفت روز هم جلسه داشته باشیم باز هم مشکلات زمین چمن کمپ حل نمی شود. آیا با گذاشتن جلسه، کیفیت زمین چمن کمپ خوب می شود؟ زمین پژوهشگاه نفت که به شما گفته اتد خوب است، برای هشت یا ۹ بازیکن خوب است و به لحاظ متراژ استاندارد نیست و اصلا برای تیمی که رتبه یک تیمهای آسیایی را در اختیار دارد قشنگ نیست در زمین غیراستاندارد تمرین کند. باز هم خدا را شکر که مسوولان پژوهشگاه نفت با نگاه ملی شان این زمین را در اختیار تیم ملی قرار می دهند وگرنه مشخص نبود که تیم ملی باید کجا تمرین کند.
پیروانی افزود: آیا آقای شیعی اطلاع دارند که کادر فنی تیم ملی در کانکس لباسهای خود را عوض می کنند؟ فکر می کنم چون ایشان از نزدیک این شرایط را ندیده اند با اطلاعات کم صحبت می کنند. من اگر از یک خیر خواسته ام که به فدراسیون در ساخت زمین چمن کمپ کمک کند به خاطر این است که فدراسیون با ۱۵ میلیارد تومان بدهی نمی تواند به تنهایی این کار را انجام دهد و قطعا تا زمانی که یک خیر یا مسوولان دولت یا شهرداری پا پیش نگذارند، فدراسیون هم نمی تواند کاری از پیش ببرد و وضعیت کمپ تغییری نخواهد کرد. فکر می کنم اطلاعات آقای شیعی به دلیل دور بودن از مشکلات تیم ملی پایین است و الا ایشان به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان قابل احترام هستند و من برای او آرزوی موفقیت می کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203446

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر