2

طالب لو عامل جدایی اش از استقلال را می بخشد؟

  • کد خبر : 203533
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۸:۳۸

دو دروازه بان استقلالی هرگز با هم رابطه گرمی نداشته‌اند البته در رسانه‌ها الان چند سالی است که حسابی حرمت همدیگر را حفظ می‌کنند اما همه می‌دانند کلاً با هم گرم نمی‌گیرند.

سید مهدی رحمتی وحید طالب لو طالب لو عامل جدایی اش از استقلال را می بخشد؟

رویارویی فولاد و استقلال در واقع به نوعی جدال وحید طالب‌لو و سیدمهدی رحمتی هم محسوب می‌شود؛ مردانی که سال‌ها بر سر قفس توری استقلال و حتی تیم ملی با هم نبرد داشتند و گاهی اوقات این رویارویی از جنبه ورزشی خارج شده و کار به کمیته انضباطی کشید.

طالب‌لو و رحمتی هرگز با هم رابطه گرمی نداشته‌اند البته در رسانه‌ها الان چند سالی است که حسابی حرمت همدیگر را حفظ می‌کنند اما همه می‌دانند کلاً با هم گرم نمی‌گیرند. تقابل دو طرف به ۱۳ سال قبل برمی‌گردد و فراز و فرودهای بسیاری داشته است.

* رقیب در تیم امید

اولین رویارویی طالب‌لو و رحمتی به سال ۱۳۸۲ برمی‌گردد، زمانی که هر دو عضو تیم ملی امید بودند و در راه راهیابی به المپیک ۲۰۰۴ می‌جنگیدند. در آن مقطع رحمتی فیکس بود و طالب‌لو ذخیره‌اش البته در مقطعی (برای یک بازی) وحید جای مهدی را گرفت و مقابل چین فیکس بازی کرد (مسابقه را ۳ بر یک باختیم) در نهایت تیم امید ناکام شد و ره به جایی نبرد اما استارت رویارویی‌های این دو نفر زده شد.

* جام جهانی، پَر

رویارویی مستقیم طالب‌لو و رحمتی از تابستان سال ۸۴ شروع شد؛ زمانی که امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت به رغم حضور وحید، مهدی را هم استقلالی کند و رقابت بر سر پیراهن شماره یک بالا گرفت.

جالب اینکه هر دو نفر همزمان در تیم ملی هم بودند. در آن فصل البته طالب‌لو بهتر از رحمتی بود و بیشتر هم بازی کرد. ماحصل این تلاش حضورش در جام جهانی نیز بود اما رحمتی مصدوم شد و این مسئله هم در نرفتنش به جام جهانی ۲۰۰۶ مؤثر واقع شد.

* کله مرغ و دعوا

رحمتی تابستان سال ۸۶ از استقلال رفت و اتفاقاً در خارج از این تیم سیر صعودی پیدا کرد، طوری که به گلر یک تیم ملی بدل شد و طالب‌لو را ذخیره خود کرد.

رابطه طرفین همچنان با هم گرم نبود تا اینکه مرداد سال ۸۸ وقتی استقلال در هفته اول فصل ۸۹-۸۸ توانست با یک گل از سد سپاهان بگذرد، رحمتی که آن زمان گلر اصفهانی‌ها بود، مدعی استفاده طالب‌لو از وسایل خاصی شد.

این ادعا واکنش بسیار تند وحید را در پی داشت طوری که به کمیته انضباطی شکایت کرد البته قاضی شریفی، رئیس وقت کمیته انضباطی فدراسیون این دو را آشتی داد و رحمتی هم در رسانه‌ها از طالب‌لو عذرخواهی کرد. آن زمان شایعه شده بود که اگر مهدی عذرخواهی نمی‌کرد، بین ۴ تا ۶ جلسه محروم می‌شد.

* فیلم هندی

رحمتی تابستان سال ۹۰ دوباره به استقلال برگشت و طالب‌لو بلافاصله از تیم جدا شد. وحید چند ماه پس از جدایی با انتقاد شدید از رحمتی مدعی شد این گلر برای پیوستن به استقلال شرط گذاشته بود طالب‌لو باید حتماً ذخیره‌اش باشد و به این مسئله هیچ اعتراضی هم نکند البته حرف‌های وحید به رغم بازتاب فراوان باعث انتقادات ویژه‌ای هم از او شد چون عده‌ای تأکید داشتند اگر واقعاً رحمتی این حرف‌ها را زده و مظلومی هم گوش کرده، پس چرا طالب‌لو چند ماه بعد از جدایی و در حالی که استقلال خوب نتیجه می‌گیرد، این موضوع را رسانه‌ای کرده است؟

* جدایی با دلخوری

طالب‌لو در سال ۹۳ به استقلال برگشت و این‌بار شرایط به گونه‌ای بود که خبری از جنگ و دعوا نبود. چند ماه پس از بازگشت وحید، امیر قلعه‌نویی رفت تا مظلومی برگردد و رحمتی را هم برگرداند.

رابطه دو سنگربان مدعی در این مقطع آرام و بسیار محترمانه بود. طالب‌لو می‌دانست باید ذخیره رحمتی باشد و با این مسئله کنار آمده بود اما با روی کار آمدن علیرضا منصوریان، وحید را به رغم اینکه یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت، کنار گذاشتند و همین مسئله دوباره هیاهو راه انداخت.

* مصاف در اهواز

حالا بدون شک وحید و مهدی در اهواز با هم خوش و بش خواهند کرد اما باید دید سنگربان فولاد با سرمربی استقلال هم احوالپرسی می‌کند یا عامل جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان را نخواهد بخشید!

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203533

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر