1

ترامپ: عاشق اسرائیلم/ ما با هم در برابر ایران خواهیم ایستاد

  • کد خبر : 203550
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پیامی ضمن ابراز ارادت به رژیم صهیونیستی گفته است که «ما با هم در برابر دشمنانی مانند ایران خواهیم ایستاد».

کمتر از دو هفته مانده به موعد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، نامزد جمهوریخواه در پیامی به صهیونیست‌ها تصریح کرد: «من عاشق اسرائیل هستم».

روز چهارشنبه(دیروز) تجمع حمایتی صدها صهیونیست از نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در قدس اشغالی برگزار شد؛ تجمعی که در آن مشاور دونالد ترامپ هم حضور یافت.

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنین پیامی ویدئویی خطاب به شرکت‌کنندگان در تجمع حمایتی از او در سرزمین‌های اشغالی منتشر کرد.

ترامپ در این پیام با تاکید بر اینکه «من عاشق اسرائیل هستم»، از اعتقاد و احترام ویژه خود به صهیونیست‌ها و دین یهود سخن گفت.

نامزد جمهوریخواه به تغییر مذهب ایوانکا ترامپ دختر بزرگش پس از ازدواج با یک یهودی آمریکایی اشاره کرد و اینکه نوه‌هایش در حال پرورش با آموزه‌های یهودی هستند.

نامزد انتخابات ۲۰۱۶ همچنین با اشاره به ایران تصریح کرد: «ما با هم در برابر دشمنانی چون ایران خواهیم ایستاد دشمنی که متعهد به نابودی اسرائیل و مردمش است».

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203550

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر