1

عربستان در یمن شکست خورد/ هدف اصلی حمله، تهران است

  • کد خبر : 203556
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

همچنان بعد از گذشت ۱۸ ماه از جنگ یمن، این جنگ بدون اینکه دو طرف بر یکدیگر پیروز شوند ادامه دارد و این نبرد بدون پیروز واقعی ادامه دارد و باید گفت با این هزینه هایی که عربستان کرده است، این کشور در اصل شکست خورده است.

خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی با عنوان “اختلاف عربستان با ایران موجب هزینه زیادی در یمن شده است” نوشت: همچنان بعد از گذشت ۱۸ ماه از جنگ یمن، این جنگ بدون اینکه دو طرف بر یکدیگر پیروز شوند ادامه دارد و این نبرد بدون پیروز واقعی ادامه دارد و باید گفت با این هزینه هایی که عربستان کرده است، این کشور در اصل شکست خورده است.

 

بلومبرگ نوشت: بعد از گذشت ۵ سال از ناآرامی ها و بهار عربی در کشور های عربی، باید گفت جنگ نیابتی ایران در حیات خلوت عربستان، برای چندین ماه است که ادامه دارد. تاکنون این جنگ بیش از ۱۰ هزار نفر تلفات داشته است و یمن از نظر نفتی از کشورهای مهم منطقه ای محسوب می شود.

 

 

حقیقت این است که کسی هنوز نمی تواند در مورد مشکلات یمن و راه حل آن حرفی بزند و بعید است که ثبات در مرکز آن به این زودی ها ایجاد شود و چیزی که مهم است این است که این شرایط فضای امنی را برای القاعده بوجود آورده است و حتی ممکن است یمن به مکان مناسبی برای داعش تبدیل شود.

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203556

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر