3

پیروانی: باید از تیم حمایت همه جانبه صورت بگیرد/ امیدوارم وعده‌های داده شده عملی شود

  • کد خبر : 203609
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

 مراسم معارفه غلامحسین پیروانی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شب گذشته با حضور اعضای این باشگاه و مدیران ارشد اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار شد. ‌مراسمی به میزبانی حیدرعلی کامیاب مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان و با حضور معاونین وی و سالاری ریاست ورزش و جوانان […]

خبرگزاری فارس: پیروانی: باید از تیم حمایت همه جانبه صورت بگیرد/ امیدوارم وعده‌های داده شده عملی شود

 مراسم معارفه غلامحسین پیروانی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شب گذشته با حضور اعضای این باشگاه و مدیران ارشد اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار شد.

‌مراسمی به میزبانی حیدرعلی کامیاب مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان و با حضور معاونین وی و سالاری ریاست ورزش و جوانان شهرستان شیراز برگزار شد. در این مراسم سردار غیاثی فرمانده کل سپاه فجر استان، سردار گزنی جانشین فرمانده کل و اعضای اداری و کادر فنی و بازیکنان فجر سپاسی حضور داشتند.

در ابتدا سردار غیاثی ابراز امیدواری کرد که با همت سپاه فجر و حمایت سایر مسئولین استان تیم ارزشی فجر شهید سپاسی به جایگاه واقعی خود بازگردد و نتایجی در خور نام شهید سپاسی کسب شود. سردار غیاثی متذکر شد که هدف گذاری اعضای تیم باید در شان نام شهید سپاسی یعنی حضور در بین تیم‌های صدر جدول و صعود به لیگ برتر باشد.

سرهنگ قنبری نیز ضمن تشکر از زحمات بهرام شفیعی سرمربی سابق تیم؛ حضور غلامحسین پیروانی را خیر مقدم گفت و ابراز امیدواری کرد که این تحول نقطه عطفی در شرایط تیم باشد.

در ادامه حیدرعلی کامیاب در سخنانی اظهار داشت که موفقیت یک تیم حمایت همه جانبه از طرف تمام مسئولین را می‌طلبد. وی همچنین اشاره کرد که طی مذاکراتی که با مسئولین صدا و سیمای استان داشت‌ایم توافق انجام شده تا از هفته آینده مسابقات فجرسپاسی در شیراز با پخش مستقیم همراه شود.

در پایان هم غلامحسین پیروانی سرمربی جدید تیم فوتبال فجرشهید سپاسی گفت: تا حمایت همه جانبه از طرف تمام مسئولین صورت نگیرد به تنهایی نمی‌توان کاری کرد. امیدوارم وعده های داده شده به زودی تحقق پیدا کند چون نباید بیش از این زمان را از دست داد.

در پایان مراسم هم بازیکنان تیم نیز همدل و هم قسم شده اند تا از دیدار شنبه با تلاش مضاعف، نتایجی در شان فجر شهید سپاسی کسب کرده و دل هواداران را شاد کنند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر