3

عباسی: روحانی در انتخاب دانش‌ آشتیانی تجدیدنظر کند

  • کد خبر : 203620
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه دانش‌ آشتیانی در حوزه آموزش و پرورش تخصصی ندارد، گفت: دانش‌ آشتیانی نباید وزیر آموزش و پرورش شود، زیرا وی تخصصی در این حوزه ندارد و رئیس‌جمهوری باید در این انتخاب تجدیدنظر کند.

به گزارش افق نیوز، اسدالله عباسی در مورد وزرای پیشنهادی دولت اظهار کرد: دکتر روحانی وزرای پیشنهادی خود در وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی را معرفی کرده است که آنها نیز برنامه‌های خود را به مجلس شورای اسلامی ارائه کردند و بررسی‌های لازم توسط مجلس صورت خواهد گرفت.

عباسی با تأکید بر اینکه کار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همانطور که از عنوان آن پیداست، آموزش و تحقیقات و بررسی و نظارت بر مسائل پیرامون وزارت آموزش و پرورش است، اضافه کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با دقت بسیار برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را مورد بررسی قرار می‌دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه دانش‌ آشتیانی در حوزه آموزش و پرورش تخصصی ندارد، تصریح کرد: دانش‌ آشتیانی نباید وزیر آموزش و پرورش شود، زیرا وی تخصصی در این حوزه ندارد و رئیس‌جمهوری باید در این انتخاب تجدیدنظر کند.

وی با تأکید بر اینکه به مسائل سیاسی افراد کاری ندارم، تصریح کرد: پرونده دانش‌ آشتیانی را از دیدگاه تخصصی بررسی خواهم کرد اما مجدداً تأکید می‌کنم که وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش هیچ تخصصی در اداره و مدیریت حوزه آموزش و پرورش و هدایت این وزارت خانه مهم ندارد.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203620

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر