1

آخرین وضعیت جدایی کاوه رضایی و پیوستن شهباززاده به استقلال

  • کد خبر : 203919
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «اینکه می‌گویند استقلال بازیکن آپشن‌دار دارد و یا بندی برای جدایی آنها است صحت ندارد و بدون اجازه هیات مدیره هیچ بازیکنی نمی‌تواند از باشگاه جدا شود.»

حسن زمانی آخرین وضعیت جدایی کاوه رضایی و پیوستن شهباززاده به استقلال

حسن زمانی در خصوص نشست اعضای هیات مدیره اظهار داشت: « مباحث زیادی در این جلسه مطرح شد یکی از بحث‌ها گزارش ذی‌حساب باشگاه و هزینه انجام شده بود. رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه گزارشی از هزینه‌ها به هیئت مدیره ارائه کرد.»

وی افزود: «او در خصوص حضور استقلال در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌هایی داشت و اعضای هیات مدیره نیز از وی به خاطر تلاش‌هایش تشکر کردند.»

وی افزود: «مورد بعدی گزارشی بود که علیرضا منصوریان در ارتباط با ۱۰ هفته لیگ برتر و ۲ دیدار جام حذفی به هیئت مدیره ارائه کرد. سرمربی استقلال همچنین در خصوص برنامه‌های آینده استقلال، بازی‌های پیش‌رو و مسائل مختلف فنی صحبت‌های خوبی را انجام داد، ما نیز از تلاش او همکارانش و بازیکنان تشکر کردیم.»

 

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص مطالبات بازیکنان تصریح کرد: «قرار شده که هفته آینده درباره مطالبات بازیکنان اقدام و پرداخت شود. این کار توسط مدیرعامل باشگاه پیگیری می‌شود تا مطالبات بازیکنان هفته آینده پرداخت شود.»

 

زمانی در ادامه عنوان کرد: «یکی دیگر از موارد مطرح شده مربوط به تیم بانوان استقلال بود که قرار است افتخاری بررسی‌های لازم را انجام داده تا برای تقویت تیم‌های بانوان استقلال اقدام شود.»

زمانی در خصوص مبحث کسر قرارداد برخی از بازیکنان گفت: «جلسه امروز طولانی شد و به همین دلیل اصلا در مورد کسر قراردادها حرفی نزدیم.»

وی در خصوص اینکه گفته می شود قرارداد ۸ بازیکن استقلال آپش دار است گفت: «اصلا اینگونه نیست، همه این افراد به کارشان ادامه می‌دهند و اینگونه نیست که بازیکن وسط فصل بتواند از استقلال برود.»

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه بازیکنی مثل کاوه رضایی مدعی است از چین پیشنهاد دارد و می تواند با پرداخت مبلغی از استقلال برود گفت: «از نظر کادر فنی و اعضای هیات مدیره چنین بندی در قرارداد بازیکن وجود ندارد و وقتی اینگونه نباشد نباید خودمان را وارد این مساله کنیم. اگر هم قرار باشد بازیکنی نیم فصل از استقلال برود آن هم با موافقت اعضای هیات مدیره است وگرنه بازیکن نمی تواند از استقلال جدا شود. ما امروز در مورد آپشن و بندهای قرارداد زیاد صحبت نکردیم ولی هیچ‌یک از اعضا اصلا این موارد را تائید نکردند.»

 

وی در پایان در خصوص جذب بازیکنان جدید برای استقلال گفت: «در این نشست هماهنگ کردیم تا سجاد شهباززاده با توجه به وضعیتی که در ترکیه دارد با بررسی شرایطش به استقلال برگردد آن هم در نیم فصل. این موضوع به یک عضو هیات مدیره و یک عضو کادر فنی سپرده شده تا پیگیر کار باشند.»

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203919

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر