1

نسل جدید شناورهای شهید ناظری سپاه در حال ساخت است

  • کد خبر : 204264
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۹:۱۴

امروز دستاوردی جدید از متخصصان داخلی را شاهدیم که با قابلیت حمل نیرو و بالگرد ، توان اجرای عملیات‌ برد بلند در آب‌های اقیانوسی را دارد ، ۱۰۰ نیرو را حمل می کند، در برابر امواج بلند مقاومت است

 سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بهره برداری از بیمارستان ۳۲ تختخوابی این نهاد در چالوس گفت: سری جدید شناور شهید ناظری امسال به ناوگان نیروی دریایی سپاه پاسداران ملحق می شوند.

وی با بیان اینکه ورود شناور جدید به ناوگان دریایی سپاه، یک الزام قطعی است که محدود به زمان خاصی هم نیست افزود: ملحق شدن شناور شهید ناظری به نیروی دریایی سپاه یک نقطه عطف است.

به گفته فرمانده نیروی دریایی سپاه، این شناور ساخت مرکز جهاد و خودکفایی ندسا است و در موسسه کشتی سازی شهید محلاتی وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) ساخته و به یگان عملیاتی این نیرو تحویل شده است.

تسنیم/سردار فدوی با اشاره به بدنه آلومینیومی این شناور که ۵۵ متر طول، ۱۴۱ متر عرض و ۱۳ متر ارتفاع دارد و کمترین اصطکاک با آب موجب افزایش سرعت و کاهش مصرف سوخت آن است خاطرنشان کرد: امروز دستاوردی جدید از متخصصان داخلی را شاهدیم که با قابلیت حمل نیرو و بالگرد ، توان اجرای عملیات‌ برد بلند در آب‌های اقیانوسی را دارد ، ۱۰۰ نیرو را حمل می کند، در برابر امواج بلند مقاومت است و  ماموریت‌های فرامرزی را نیز به خوبی انجام دهد.

وی افزود: شناورهای جدید شهید ناظری با نام قایق تندروبر با ابعاد بسیار بزرگتر در حال ساخت است که ویژه انجام ماموریت‌های مهم است و اقتدار فرزندان انقلاب را در آب‌های دور و نزدیک دنیا به نمایش می‌گذارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=204264

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر