1

دستیابی جوانان به بصیرت سیاسی در گرو شناخت عمق عناد دشمنان اسلام است

  • کد خبر : 205163
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: جوانان کشور برای اینکه مرعوب و مجذوب دشمن نشوند باید به بصیرت سیاسی دست یابند که این امر در گرو شناخت عمق فساد و عناد دشمنان اسلام است.

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر امام رضا(ع) افزود: اهل بیت (ع) به ما آموختند که محور پیروزی مقابله با ظالمان و ایستادگی در برابر حکومت ظلم است.
وی اضافه کرد: نخبگان و جوانان ما نیز برای تداوم انقلاب اسلامی ایران بایستی در برابر ظلم ایستادگی کنند ومرعوب و مجذوب دشمن نشوند و دشمنان را به عنوان فاسد بشناسند.
آیت الله علم الهدی ضمن تقدیر از هنرمندان ارزشی جامعه بیان کرد: یکی از هنرمندان انقلابی کشورمان فساد دشمن را درهنر هفتم و در قالب فیلم به تصویر کشیده است و دشمن را برای جوانان ما که تجارب سیاسی زیادی ندارند، نمایان کرده است.
وی در خصوص فیلم یتیم خانه ایران بیان کرد: این فیلم یک نقطه تاریخی، مبهم و مجهول که بر مردم تا به امروز کشف نشده بود وحتی در تاریخ به آن توجه ای نشده بود را بازگو می کند و آن اشاره به جنایت انگلیسها در سالهای ۱۲۹۵ تا سالهای ۱۲۹۷ است که با حاکم کردن قحطی بر مردم ایران نیمی از جمعیت کشورمان یعنی حدود ۹ میلیون نفر را کشتند و این هنرمند انقلابی کشورمان این جنایت نابکارانه اروپای ملعون را به نمایش در آورده است.
امام جمعه مشهد بیان کرد: اگر هنرمندان ما که به حق مدیون این انقلاب هستند، هنر را به خدمت انقلاب بیاورند و هنرشان را پای انقلاب و شهدا بریزند در ایجاد بصیرت سیاسی تاثیر گذار خواهند بود.
آیت الله علم الهدی گفت: اروپا به خاطر منافع خود که به دنبال تاسیس یک دفتر سیاسی در تهران است و متاسفانه دستگاههای دیپلماسی ما نیز از این قضیه دفاع کردند .
وی اضافه کرد: اینجانب از موقعیت تریبون نماز جمعه استفاده می کنم و از ریاست محترم قوه قضاییه و دستگاه قضا تشکر می کنم که با همه قدرت مقابل تاسیس این دفتر ایستادگی می کنند.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از چند ماه قبل فرمودند خطر نفوذ ما را تهدید می کند و این نشان می دهد که ایشان از تمام جزئیات جلوترند درحالی که برخی در حال درست کردن مکانیزم این نفوذ و ایجاد سنگ بنای کارخانه نفوذ هستند.
وی گفت: دشمنان بدانند این مردم زنده و هوشیارند و با حکمت عالیه مقام معظم رهبری، بصیرت دارند و در راه انقلاب جان خود را در کف دست گرفته اند و شاهد این امر جنازه عزیرانشان است که روز به روز از عراق وشام برمی گردد و مطمئن باشند توطئه هایشان در کشور انقلابی ما شدنی نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=205163

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر