4

رییس و قائم مقام شورای مرکزی انجمن عکاسان سینما استعفا دادند

  • کد خبر : 205218
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹

علی نیک رفتار و مهدی دلخواسته از اعضای شورای مرکزی انجمن عکاسان سینمای ایران از سمت خود در این شورا استعفا کردند.

انجمن عکاسان سینمای ایران

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیک رفتار و مهدی دلخواسته از اعضای شورای مرکزی انجمن عکاسان سینمای ایران و از عکاسان سینمای ایران چند روز پیش استعفای خود را اعلام داشته و از عضویت در این شورا کناره گیری کردند.

البته این دو عکاس به عنوان عضو انجمن همچنان عضو صنف خواهند بود. بی توجهی به مفاد اساسنامه و آیین نامه های مصوب و مشکلاتی که در زمینه رعایت شان و جایگاه حرفه عکاسی در سینما وجود دارد از جمله دلایل این استعفاها مطرح شده است.

تا پیش از این استعفاها نیک رفتار رییس شورای مرکزی و مهدی دلخواسته قائم مقام وی بود.

آخرین مجمع عمومی سالانه انجمن عکاسان سینمای ایران ۱۷ مهر ماه ۱۳۹۵ در سالن سیف الله داد خانه سینما برگزار شد که در این جلسه، رئیس شورای مرکزی، بازرس و خزانه دار گزارش های خود را قرائت کردند و در نهایت با حضور ۴۷ نفر از اعضا، رای گیری انتخاب بازرس انجام شد و زهرا تبریزی به عنوان بازرس اصلی و بابک برزویه به عنوان بازرس علی البدل انجمن عکاسان سینمای ایران انتخاب شدند.

در مجمع عمومی ۲۰ مهرماه سال ۹۴ که با حضور اکثر اعضای انجمن عکاسان سینمای ایران در تالار سیف الله داد خانه سینما برگزار شد از میان نامزدهای انتخاب شورای مرکزی با اکثریت آرا به ترتیب حسن شجاعی، علی نیک رفتار، شهاب الدین عادل، محمد فوقانی، مهدی دلخواسته به عنوان اعضای شورای مرکزی، ایران انتظام و امیر عابدی اعضای علی البدل و بهرنگ دزفولی‌زاده بازرس و حسن غفاری به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

طبق اساسنامه در اولین نشست شورای مرکزی منتخب که در تاریخ ۲۷ مهر ماه تشکیل شد، با اکثریت آرا، علی نیک رفتار به عنوان رئیس شورای مرکزی، مهدی دلخواسته قائم مقام و محمد فوقانی خزانه دار انجمن معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=205218

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر