3

درخواست یک بازیگر از مسئولان: اثبات کنید شایستگى کار کردن براى چنین مردمی را دارید

  • کد خبر : 205372
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲

گلاره عباسی از جمع‌آوری یک میلیارد و صد میلیون تومان توسط کمپین حمایت از کودکان اوتیسم خبر داد و خطاب به مسئولین گفت حالا نوبت شماست که به وظایف خودتان عمل کنید.

افق / گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از خود در اینستاگرامش نوشت: «۲۰ روز پیش کمپینى براى حمایت از کودکان اوتیسم به راه افتاد. کمپینى برای حمایت از خانواده‌هاى اوتیسم و کودکانى که نیاز به مراقبت و آموزش دارن. دلیل ایجاد این کمپین هم اتمام قرارداد اجاره ساختمان خانه اوتیسم بود که بدون هیچ حمایت دولتى و به شکل خصوصى و با کمک خیرین، توسط انجمن اوتیسم راه اندازى شده بود.»

او ادامه داد: «در این ۲۰ روز به کمک هنرمندان و ورزشکاران زیادى که به این کمپین پیوستن تلاش کردیم بخشى از مشکلات، کمبود‌ها و نیازهاى خانواده‌هاى اوتیسم رو معرفى کنیم و صداى خسته این خانواده‌ها رو به گوش دیگران برسونیم. ۲۰ روز گذشت و این کمپین به پایان رسید. کمپینى که قهرمان‌هاى اصلیش شما بودین. شما مردمى که بارها ثابت کردین توانایى خلق معجزه رو دارین. شمایى که هر وقت صداقت دیدین، اطمینان کردین و هر وقت اطمینان کردین، بزرگى و قدرتتون رو نشون دادین… واریز یک میلیارد و صد میلیون تومن به حساب انجمن اوتیسم معجزه‌اى بود که به کمک شما اتفاق افتاد… یک میلیارد و صد میلیون تومن…»

گلاره عباسی در پایان نوشت: «ولى روى صحبتمون از اینجا با مسئولینه. عزیزان وزارت بهداشت، سازمان بهزیستى، آموزش و پرورش، شوراى شهرها، مجلس، سازمان‌هاى بیمه، وزارت رفاه، ناجا و خیلى از سازمان‌ها و ارگان‌هاى دیگه. مردم نقششون رو ایفا کردن و به وظیفه شهروندى و انسانى خودشون به بهترین شکل عمل کردن. حتى بهتر از بهترین شکل. اون هم در ۲۰ روز. حالا نوبت شماست که به وظایف خودتون عمل کنید. نوبت شماست که اثبات کنید شایستگى کار کردن براى چنین مردمى رو دارید. کمپین شما براى حمایت از کودکان اوتیسم از امروز شروع میشه… پ.ن : به رسم امانتدارى، نحوه هزینه شدن مبالغ جمع آورى شده و دستاوردهاى این کمک‌ها در آینده نزدیک به صورت کاملاً شفاف اطلاع‌رسانى خواهد شد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=205372

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر