4

ترفندهای چشم بادامی‌ها همچنان ادامه دارد

  • کد خبر : 20545
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۷

با نزدیک شدن به آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۱۱ و مسابقه حساس ایران و ژاپن، جنگ روانی ژاپنی‌ها و سنگ‌اندازی آنها برای وارد کردن استرس و فشارهای روانی به کاروان والیبال ایران به اوج خود رسیده است. ژاپنی‌های میزبان که چندی پیش در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا میهمان ایرانی‌ها بودند و در کنفرانس‌های خبری […]

با نزدیک شدن به آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۱۱ و مسابقه حساس ایران و ژاپن، جنگ روانی ژاپنی‌ها و سنگ‌اندازی آنها برای وارد کردن استرس و فشارهای روانی به کاروان والیبال ایران به اوج خود رسیده است.

ژاپنی‌های میزبان که چندی پیش در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا میهمان ایرانی‌ها بودند و در کنفرانس‌های خبری بارها از برگزاری آن رقابت‌ها در چنان سطحی ابراز رضایت کردند، از هفته‌ها قبل از سفر تیم ملی والیبال ایران به این کشور سعی کردند از میزبانی خود حداکثر سواستفاده را کنند، چرا که اولین دیدارشان با تیم ملی ایران است.

مسئولان ژاپن ابتدا با دیر فرستادن دعوتنامه باعث لغو اردوی ایران در چین شدند. سپس با رزرو بلیط‌های چند مسیره و اعزام تیم ایران در چند گروه با پرواز‌های طولانی خواستند که تیم ایران دیر و خسته به بازی با ژاپن برسد که با هوشیاری مسئولان فدراسیون والیبال ایران این نقشه ژاپنی‌ها نقش بر آب شد و در حالی که مسئولیت بلیط با میزبان است، کاروان والیبال کشورمان با بلیطی که از سوی فدراسیون ایران تهیه شد با پروازی مستقیم در حداقل زمان پرواز به ناگویای ژاپن رسید.

در ناگویا در حالی که همه چیز برای آغاز رقابت ۱۲ تیم برتر جهان آماده است، میزبان به عنواین مختلف موجب آزار و اذیت تیم ایران شده است. ژاپنی‌ها وقتی دیدند بلیط را خود فدراسیون ایران گرفت و ایران با مناسب‌ترین پرواز به ناگویا رسید، حالا می‌گویند باید علاوه بر اینکه پول بلیط‌تان را خودتان پرداخت کنید، خسارت بلیط کنسلی قبلی را که ما برایتان گرفته‌ایم را هم بپردازید.

علاوه بر این‌ها در حالی که اسامی و کادر فنی تیم ملی ایران در مجله مسابقات منتشر شده، ادعا می‌کنند که عکس کادر فنی تیم ایران به دست ما نرسیده و برای آنها کارت شناسایی مسابقات صادر نمی‌کنیم.
از طرفی تمامی زمان‌های تمرینات تیم ایران را در بدترین زمان ممکن قرار داده‌اند تا به کیفیت تمرینات و روند آمادگی تیم ایران لطمه زنند.

مسئولان تیم ایران هم برای برطرف کردن و مقابله کردن با این مشکلات و ترفندها رایزنی‌ها و نامه‌نگاری زیادی با فدراسیون جهانی انجام داده‌اند، اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

ژاپنی‌ها در آخرین اقدامات خود علیه ایران آخرین تمرین تیم ملی کشورمان را تا قبل از آغاز رقابت‌ها در روز شنبه ۲۸ آبان ساعت یک و نیم بعدازظهر به وقت ناگویا برنامه‌ریزی کردند تا شاگردان ولاسکو اولین تمرین خود را در سالن اصلی مسابقات در بدترین زمان ممکن برگزار کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20545

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر