2

کرمی عضو کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو شد

  • کد خبر : 205811
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو یوسف کرمی کاپیتان اسبق تیم‌ملی تکواندو کشورمان به عنوان عضو کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو منصوب شد.

خبرگزاری فارس: کرمی عضو کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو شد

به گزارش افق و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو پرافتخارترین تکواندو کاران هر قاره در دو بخش مردان و زنان برای عضویت در کمیته ورزشکاران WTF مشخص شدند.

فدراسیون جهانی تکواندو یوسف کرمی کاپیتان اسبق تیم‌ملی کشورمان را به عنوان تنها نماینده مردان قاره آسیا به عضویت کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو منصوب کرد و از وی برای حضور در نخستین جلسه کمیته ورزشکاران WTF که در تاریخ ۱۷ تا ۲۲ آذر ماه و همزمان با مسابقات جایزه بزرگ در شهر باکو آذربایجان برگزار می‌شود، دعوت کرد.

یوسف کرمی دارای مدرک تحصیلی دکتری جامعه شناسی ورزش و یکی از پر افتخارترین تکواندوکاران قاره کهن آسیا می باشد که در کارنامه وی در مدت بیش از یک دهه حضور در تیم های ملی، مدال های رنگارنگ المپیک، قهرمانی جهان، جام جهانی، قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و تورنمنت بین‌المللی به چشم می‌خورد.

دارنده مدال المپیک آتن در خصوص این انتخاب گفت: این که افرادی از خانواده تکواندو ایران با عضویت در کمیته‌های مختلف فدراسیون جهانی بتوانند در تصمیم گیری‌ها تاثیرگذار باشند، حق مسلم تکواندو ایران است و خدا را شکر می‌کنم که باحمایت و رایزنی مسئولین فدراسیون تکواندو این افتخار نصیب من شده است. امیدوارم بتوانم برای تکواندو ایران مثمر ثمر بوده و در راستای پیشرفت تکواندو گام بردارم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=205811

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر