2

هاشمی: وزارت در دوره قبل اشتباه بزرگی انجام داد/خبری از استعلام کمیته ندارم

  • کد خبر : 206010
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۴۱

رئیس فدراسیون تیراندازی می‌گوید با مطرح کردن مشکل این فدراسیون در مراجع بین‌المللی وزارت ورزش در دوره قبل اشتباه بزرگی را انجام داده است.

سیدمهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در تهران و اینکه مشکلات مالی برای این رقابت‌ها حل شد یا خیر، اظهار داشت: کارها به سختی پیش می‌رود، اما متوقف نشده است. امیدواریم تا روز آغاز مسابقات به آمادگی کامل برسیم. وزارت ورزش هنوز پولی نداده و امیدواریم این پول تا امروز به دست ما برسد. من با سجادی، مناف هاشمی و وزیر ورزش صحبت‌هایی داشته و قول‌هایی گرفته‌ام.

وی افزود: ما استعدادهای خوبی در کشور داریم که مسابقات تهران می‌تواند بهترین فرصت برای نشان دادن این توانایی‌ها باشد. ورزشکارانی که یا فرصت نداشته و یا فرصت کمتری داشته‌اند تا توانمندی خود را نشان دهند می‌توانند در این مسابقه خود را ثابت کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه رقابت تنگاتنگی بین ایران و رقبای آسیایی در این مسابقه وجود خواهد داشت، گفت: با توجه به اینکه چنین فرصتی وجود نخواهد داشت تا ما این تعداد ورزشکار را به یک مسابقه بین‌المللی اعزام کنیم، مسابقات تهران بهترین فرصت است تا حداکثر بهره را ببریم.

رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه دو هفته از حضور شما در کمیته می‌گذرد نتیجه استعلام کمیته از وزارت ورزش چه شد، تصریح کرد: اطلاعی ندارم وزارت به کمیته پاسخ داده یا نه، اما موضوع در دست پیگیری است. فکر می‌کنم با توجه به تغییراتی که در مدیریت ورزش رخ داده نتیجه مناسب‌تری را خواهیم دید. با نظر وزیر موضوع بهتر پیگیری می‌شود.

هاشمی در پاسخ به این سوال که شما در این باره با وزیر صحبتی داشتید یا نه، عنوان کرد: با او صحبت کردم. موضوع از طریقمعاون حقوقی در دست پیگیری است که امیدوارم با تعامل حل شود.

وی درباره اینکه فکر نمی‌کنید بهتر بود وزارت ورزش پای مراجع بین‌المللی را وسط نمی‌کشید، یادآور شد: این موضوع اشتباه بزرگی بود که توسط مدیریت قبلی در وزارت ورزش صورت گرفت. امیدواریم در این دوره با توجه به تجربه آقای سلطانی‌فر موضوع حل شود.

 وزارت ورزش در نامه‌ای به فدراسیون جهانی تیراندازی اعلام کرد سازمان بازرسی کل کشور انتخابات این فدراسیون را تعلیق کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=206010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر