1

پرسپولیس با ماشین به صدر بازگشت/ پیروزی نفس گیر شاگردان برانکو +جدول

  • کد خبر : 206272
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال صدر جدول را از تیم تراکتورسازی پس گرفت.

به گزارش مشرق، پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز در آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان تهرانی و صدرنشینی این تیم به پایان رسید.وحید امیری در دقیقه ۲۲ این بازی برای پرسپولیسی‌ها موفق به گلزنی شد. کاخبر کاکاشویلی هم در این بازی در دقیقه ۵۸ از بازی اخراج شد تا ماشین‌سازی حدود ۳۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کند. سرخپوشان در این بازی فرصت‌های خوبی را به ویژه توسط طارمی از دست دادند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادووشوچ، سید‌جلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، رامین رضاییان، فرشاد احمد‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، الکساندر پریمیوف و مهدی طارمی.

ترکیب ماشین‌سازی: مانوئل فرناندز، سعید مهدی‌پور، حبیب گردانی، ادسون هنریکو، بهمن کامل، سامان نریمان‌جهان، کاخبر کاکاشویلی، امین قاسمی‌نژاد، احمد امین کامدار، بهرام احمدی و مهرداد بایرامی.

نیمه اول
دقیقه ۱۰: همکاری تیمی خوب پرسپولیسی‌ها و توپی که به رامین رضاییان رسیده بود، موقعیت خوبی برای سرخپوشان مهیا کرد که شوت پای چپ او راهی اوت شد.

دقیقه ۱۵: شوت خوب محسن مسلمان به سمت دروازه ماشین‌سازی را فرناندز موفق شد مهار کند، اما توپ در نهایت راهی اوت شد.

دقیقه ۲۱: پاس خوب پشت مدافعان برای مهدی طارمی، این مهاجم را در موقعیت تک به تک با مانوئل قرار داد که این بازیکن نتوانست توپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه ۲۲: ارسال خوب رامین رضاییان داخل محوطه جریمه شرایط خوبی را برای وحید امیری ایجاد کرد که این بازیکن با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه کند.

دقیقه ۳۷: محسن مسلمان پس از انجام خطا روی قاسمی‌نژاد و اعتراض به تصمیم داور، از محمدرضا فغانی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۴۰: کاکاشویلی بازیکن ماشین‌سازی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۴۵: ضربه ایستگاهی برای ماشین‌سازی توسط قاسمی‌نژاد مستقیم به سمت دروازه پرسپولیس زده شد که توپ را رادوشوویچ مهار کرد.

دقیقه ۱+۴۵: ارسال روی دروازه پرسپولیس و ضربه سر نریمان‌جهان که به قاسمی‌نژاد رسیده بود به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

نیمه دوم
دقیقه ۴۷: ارسال خوب رامین رضاییان از روی نقطه کرنر با ضربه سر پریمیوف همراه بود که توپ با فاصله کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۵۲: توپگیری محسن مسلمان در میانه میدان و پاس خوب او برای طارمی، این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرارداد که ضربه برون پای طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳: بهرام احمدی از سمت راست حرکتی را به سمت محوطه جریمه پرسپولیس انجام داد و شوت محکم و دقیقی را هم به سمت دروازه شلیک کرد که رادوشوویچ توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۸: کاکاشویلی که در نیمه نخست از داور بازی کارت زرد دریافت کرده بود، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

دقیقه ۵۹: رامین رضاییان ضربه ایستگاهی پرسپولیسی‌ها را با محسن مسلمان به صورت کوتاه انجام داد که شوت سنگین مسلمان را مانوئل دفع کرد، اما طارمی نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند تا توپ از مقابل دروازه دور شود.

دقیقه ۶۴: بهرام احمدی در ترکیب ماشین‌سازی جای خود را به حامد پاکدل داد. مهرداد بایرامی هم جای خود را به سجاد رهبر داد.

دقیقه ۶۵: مهدی طارمی که دو بار موقعیت داشت تا پریمیوف را با دروازه‌بان ماشین‌سازی تک به تک کند، تصمیم به تکروی کرد و پس از تمارض برای گرفتن پنالتی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۸: کمال کامیابی‌نیا از پشت محوطه جریمه ماشین‌سازی اقدام به شوتزنی کرد که مانوئل توپ را مهار کرد.

دقیقه ۶۹: سیدجلال حسینی بیرون محوطه جریمه رهبر را متوقف کرده بود که این خطا به داخل محوطه جریمه کشیده شد تا محمدرضا فغانی پنالتی اعلام کند.

دقیقه ۷۰: امین قاسمی‌نژاد پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۷۲: پریمیوف جای خود را در ترکیب پرسپولیس به علی علیپور داد.

دقیقه ۷۳: قاسمی‌نژاد با یک ضربه فنی از پشت محوطه جریمه قصد داشت دروازه پرسپولیس را باز کند که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: محسن مسلمان در محوطه جریمه ماشین‌سازی با یک حرکت انفرادی خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد که ضربه خوب او را مانوئل راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۸: فرشاد احمدزاده از ترکیب پرسپولیس خارج شد و جای خود را به احمد نوراللهی داد.

دقیقه ۸۸: صادق محرمی جای مهدی طارمی را در ترکیب پرسپولیس گرفت.

دقیقه ۹۰: علی علیپور از سمت چپ محوطه جریمه ماشین‌سازی ضربه‌ای را به سمت دروازه زد که توپ از مقابل دروازه به بیرون رفت.

پرسپولیس که با تساوی هفته گذشته مقابل پیکان صدر جدول را از دست داده بود، پس از تساوی این هفته تراکتورسازی مقابل پدیده موفق شد بار دیگر صدرنشین شود و به نوعی صدر جدول را از سرخپوشان تبریز پس بگیرد. پرسپولیس با برتری در این دیدار ۲۶ امتیازی شد و بالاتر از تراکتورسازی ۲۴ امتیازی قرار گرفت. نفت تهران با ۱۹ و ذوب‌آهن و استقلال هم با ۱۸ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های سوم تا پنجم قرار دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=206272

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر