1

کامرانی‌فر: عملکرد فغانی رضایت‌بخش بود/ سهمیه «الیت» بیشتر به سود داوری است

  • کد خبر : 206291
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: ناظر AFC در ورزشگاه حضور داشت تا فغانی «الیت» شود و در مجموع او عملکرد خوبی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حسن کامرانی‌فر، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشورمان در حاشیه بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی در جمع خبرنگاران، در مورد قضاوت محمدرضا فغانی اظهار داشت: عملکرد فغانی در این دیدار در مجموع رضایت‌بخش بود. ناظر AFC در ورزشگاه حضور داشت تا فغانی «الیت» شود. در مجموع او عملکرد خوبی داشت.

وی با اشاره به اعتراض تماشاگران به صحنه پنالتی یا صحنه آخر که داور با ۳، ۴ ثانیه تأخیر سوت زد‌، گفت: اگر با تأخیر سوت زده شود، ایراد نیست. شاید چند ثانیه زمان می‌‌برد که خطا اعلام شود. مهم این است که خطا بوده و داور هم به درستی خطا را اعلام کرده است.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه به عنوان ناظر داوری در بازی حضور نداشت، تصریح کرد: من به عنوان ناظر در بازی حضور نداشتم و فقط کنار ناظر AFC بودم تا تلاش خودم را برای گرفتن سهمیه «الیت» انجام دهم. هر چقدر سهمیه «الیت» بیشتری داشته باشیم به سود داوری کشورمان است.

کامرانی‌فر در واکنش به این موضوع که در هفته دوازدهم لیگ برتر، بسیاری از مربیان مثل بازی روز گذشته یا شهرستان‌ها از داوری شکایت داشتند، خاطرنشان کرد: گزارش این موارد به دست ما نرسیده است ولی چیزی که من می‌دانم این است که اکثراً راضی بودند.

وی در مورد حواشی دیدار استقلال تهران مقابل صبا، در پایان گفت: این موضوع صبح فردا (شنبه) بررسی می‌شود. اتفاقات زیادی در بازی افتاد که نیاز به بررسی کامل دارد. من در کل، کادر فنی دو تیم را مقصر می‌دانم که در کنترل نیمکت خود کوتاهی کرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=206291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر