2

مربی ماشین سازی: نمی‌توانم از آستینم خرگوش در بیاورم!

  • کد خبر : 206297
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲

ما ۲۵ بازیکن داریم و همه بازیکنان می توانند بازی کنند به جز نفرات مصدوم. این یک انتخاب بوده است. ما اینطور تصمیم گرفتیم و باید این اتفاق رخ می داد.

افق نیوز/مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: جایگاه ما انتهای جدول نیست و برای ماندن در لیگ برتر هنوز شانس داریم.
رودولفو که به جای رسول خطیبی در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس گفت: ما روز به روز بهتر می شویم. بازیکنان ما مقابل پرسپولیس یک تیم بودند. تمام باشگاه کنار هم جنگیدند و فکر می کنم فقط نتایج به نفع ما رقم نخورده است.

وی افزود: امیدوارم در بازی های آینده نتیجه هم به نفع ما رقم بخورد. ما در این مسابقه ۱۰ نفره شدیم ولی باز هم عالی بازی کردیم. به همین خاطر از عملکرد بازیکنان راضی هستیم.

مربی تیم ماشین سازی تبریز درباره شانس باقی ماندن این تیم در لیگ برتر، گفت: جای ما اینجای جدول نیست. این باعث شد که من دوباره به ایران و تبریز برگردم. ما شانس بسیاری برای ماندن در لیگ برتر داریم. من و رسول خطیبی و سایر مربیان امیدواریم و فکر می کنیم ماندن ما در لیگ ممکن است. ما شانس بزرگی را از دست دادیم یعنی یک پنالتی مقابل پرسپولیس از دست رفت ولی این یک شروع خوب برای تغییر بود.

رودولفو درباره خط خوردن آندرانیک تیموریان از لیست ماشین سازی و تیم ملی بدون ارائه پاسخ شفاف، گفت: ما ۲۵ بازیکن داریم و همه بازیکنان می توانند بازی کنند به جز نفرات مصدوم. این یک انتخاب بوده است. ما اینطور تصمیم گرفتیم و باید این اتفاق رخ می داد.

وی درباره اینکه عملکرد بازیکنان تیم ماشین سازی رضایت بخش نبوده است، تصریح کرد: از نظر من امروز خوب بازی کردیم. البته نمی توانیم در تیم یک روزه تغییر ایجاد کنیم. ما نیاز به زمان داریم. در حال پیشرفت هستیم و بهتر بازی می کنیم. امیدواریم در زمان کوتاه حتی برنده باشیم. همه اعضای تیم این را می خواهند.

مربی ماشین سازی در خصوص هفت شکست این تیم و اینکه آیا امنیت شغلی را احساس می کنند یا خیر؟ تاکید کرد: هر کسی می خواهد برنده باشد. این شامل ما هم می شود. نیاز داریم که برنده باشیم. هر کاری می کنیم که در لیگ بمانیم. نمی توانم نسبت به نتایج راضی باشم ولی پیشرفت تیم را احساس می کنم. از بودن در اینجا حس خوبی دارم و به تنها چیزی که فکر می کنم، کمک به رسول خطیبی است وگرنه اینجا نبودم. این چیزی است که برای شروع دوباره برای بردن به آن نیاز داریم. اینجا نیامده ام که جادو کنم و از آستینم خرگوش در بیاورم ولی سعی می کنم که کمک کنم. از بودن در ماشین سازی احساس خوبی دارم.

منبع: مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=206297

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر