3

جمعیت جدید استان تهران اعلام شد

  • کد خبر : 206461
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: با بررسی نتایج اولیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵، جمعیت این استان حدود ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برآورد می شود.

به گزارش افق نیوز، نعمت الله ترکی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران افزود: سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ با بهره گیری از ۵ هزار نیرو در دو مرحله اینترنتی و مصاحبه حضوری در استان تهران برگزار شد که با اجرای بازبینی های مورد نیاز، نتیجه قطعی سرشماری استان تهران تا پایان ماه جاری اعلام می شود.
وی افزود: در بررسی های صورت گرفته قبل از اجرای سرشماری ، جمعیت استان تهران در حدود ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر پیش بینی شده بود که با جمع بندی نتایج اولیه ، این جمعیت در حدود ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برآورد می شود.
وی جمعیت شهرستان های استان تهران را بیش از ۵ میلیون نفر اعلام کرد.
ترکی تصریح کرد: اولویت ستاد سرشماری استان تهران ، پرداخت حق الزحمه مأموران سرشماری است که این امر تا پایان هفته جاری نهایی می شود و پس از آن حق الزحمه ستادهای پشتیبانی استان تهران و شهرستان های استان نیز پرداخت خواهد شد.
وی بیان کرد: از ستادهای سرشماری شهرستان هایی که در بخش ثبت نام اینترنتی حائز رتبه های اول تا سوم شده اند نیز با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل می آید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران افزود : به تمامی افرادی که نسبت به ثبت اطلاعات خانوار به صورت اینترنتی اقدام کرده بودند، دو گیگابایت اینترنت رایگان داده شد.
وی با اشاره به نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان قرچک گفت: بر اساس برآورد اطلاعات سال ۹۰ ، جمعیت شهرستان قرچک ۲۴۰ هزار نفرپیش بینی شده بود که با بررسی نتایج اولیه این سرشماری ، جمعیت این شهرستان بالغ بر ۲۵۸ هزار نفر خواهد بود.
منبع: ایرنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=206461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر