3

وزیر ارتباطات: هر کس با هر تفکری در انتخابات ۹۶ کاندیدا شود هدفش تخریب روحانی است

  • کد خبر : 206721
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: صدا و سیما و رسانه‌های زنجیره‌ای با اتاق فکر متعدد و با پول زیاد، دو هدف را دنبال می‌کنند اینکه توفیقات دولت را بلوکه کنند و بعد این توفیقات را تخریب کنند.

 محمود واعظی عصر امروز در دیدار با اعضای حزب اعتدال و توسعه استان کردستان که استاندار، معاون نیروی انسانی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، مشاورین استاندار و تنی چند از اعضای شورای شهر سنندج و مدیران حضور داشتند، اظهار کرد: زمانی دولت تحویل آقای روحانی شد که از نظر اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، ریل انقلاب عوض شده بود و این لوکوموتیو از مسیر خودش منحرف شده بود.

وی تصریح کرد: فرهنگی در جامعه حاکم شد که بسیار نادرست بود و اینکه مردم نامه‌ای به ما بدهند و ۵۰ هزار تومان از ما بگیرند.

واعظی افزود: شأن دولت و کارگزاران آن دولت‌ها در شأن اقدامات پوپولیستی پایین آمده بود و روابط خارجی نیز که وضعیت خرابی داشت.

معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه ایران گفت: در شرایطی دولت را تحویل گرفتیم که برای مدتی مشغول آواربرداری بودیم، در همه مسائل مشکل داشتیم و تلاش شد تا به نوعی بتوانیم آنچه که همه با هم اعتقاد داریم، به آن برسیم.

وی افزود: ادعا نداریم آنچه مطلوب ما بود توفیق پیدا کرده‌ایم اما به آن سمت داریم حرکت می‌کنیم.

واعظی تصریح کرد: در ۱۶ آذرماه جاری در ۳۶۷ دانشگاه سخنرانی برگزار شد و همه هر آنچه که دلشان خواسته مطرح کرده‌اند اما بازهم گفته‌اند که ما آزادی بیان نداریم و ما این را مثبت تلقی می‌کنیم.

دولت به دسترسی آزاد به اطلاعات باور دارد

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دسترسی آزاد به اطلاعات باور دولت است و دولت تلاش می‌کند تا ضمن جلوگیری از دعواها، وحدت را ایجاد کند با وجود آن همه فشارهایی که بر دولت وارد می‌شود.

وی اظهار داشت: صدا و سیما و رسانه‌های زنجیره‌ای با اتاق فکر متعدد و با پول زیاد، دو هدف را دنبال می‌کنند اینکه توفیقات دولت را بلوکه کنند و بعد این توفیقات را تخریب کنند و همه چیز را بد جلوه دهند.

واعظی اضافه کرد: قطعا فضای مجازی تاثیر دارد اما این تاثیر بر روی کسانی است که با فضای مجازی سروکار دارند، یک بازاری و یا کارگر و همه که از سرکار می‌روند شب‌ها به خبرهای رادیو و تلویزیون گوش می‎دهند که خبرهای نادرستی هم هست و این یک میدان جدی در عرصه این وضعیت است.

هر کس با هر تفکری در انتخابات ۹۶ کاندید شود هدفش تخریب روحانی است

معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه ایران خاطرنشان کرد: در روز ۲۴ خرداد که انتخابات تمام شد، در روز ۲۵ خرداد با این وضعیت مواجه شدیم و این ادامه دارد و هر چه به ۲۹ اردیبهشت نزدیک می‌شویم این وضعیت تندتر می‌شود.

واعظی تصریح کرد: ما فکر می‌کنیم اگر آقای احمدی‌نژاد نیامد یک مقدار کار ما در ستاد انتخابات مشکل‌تر می‌شد که به مسائل غیرواقع پاسخ دهیم اما به دلیل دو قطبی شدن، رأی آقای روحانی تضمین بود.

وی افزود: شما می‌دانید وقتی رأی از یک حدی بالاتر رود تضمین‌شده است اما من فکر می‌کنم که در ۲۹ اردیبهشت، انتخابات سختی خواهیم داشت چون هر کس با هر تفکری که کاندید شود، هدفش تخریب آقای روحانی است.

واعظی گفت: برخی عقبه دارند، پول دارند و زور دارند و ما فکر می‌کنیم اصلا در حزب اعتدال و توسعه نباید احساس کنیم که انتخابات آسانی است و کسانی که مشی اعتدالی دولت را قبول دارند و می‌خواهند کشورشان آباد شود نباید در خانه بنشینند.

وی افزود: چون اگر کسی این تفکر را داشته باشد که تمامی دوره‌های ریاست جمهوری دو دوره‌ای است، بازنده است لذا باید همه در انتخابات شرکت کنند چون مشارکت حداقلی به نفع ما نیست.

معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه ایران افزود: دولت تا الان تجهیز کارگاه کرده است، ۳۰ ماه مذاکره کردیم تا تحریم‌ها را برداریم و تلاش داشتیم تا سنگ‌هایی که دیگران به چاه انداخته بودند، برداریم که باید محصول این تفکر را در دوره بعد ببینیم.

عده‌ای دوست دارند تحریم‌ها برگردد چون نان آنها در تحریم است

واعظی گفت: عده‌ای در ایران جشن می‌گیرند، شادی می‌کنند که آن قانونی که علیه ایران چندین بار تصویب و تمدید شده است، دوباره ۱۰ سال تمدید شده است به امید اینکه برجام نقض شود و از بین برود و این به معنای آن است که این حرف نشان می‌دهد که ما مخالف هستیم تحریم برداشته شود.

وی تصریح کرد: چون نان این عده در تحریم است، اگر کشور به حالت عادی برگردد و مردم زندگی عادی داشته باشد چهره و ناکارآمدی آنها مشخص می‌شود در صورتی که برای توسعه و پیشرفت باید فکر کار بکند و برنامه‌ریزی داشته باشیم.

واعظی عنوان کرد: اینها دوست دارند، تحریم برگردد و نفت دوباره از ۴ میلیون بشکه برگردد به آنکه ما با ذلت ۹۵۰ هزار بشکه نفت می‌فروختیم و نمی‌توانستیم پول آن را جابجا کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم گفت: توفیقی که هفته گذشته در رابطه با اوپک بدست آمد که سقف ۴ میلیون بشکه ایران تثبیت شد، اگر این توفیق در دولت قبل اتفاق می‌افتاد یک هفته صدا و سیما جشن می‌گرفت.

وی تصریح کرد: آیا این کارها پای یک وزارتخانه و یا دولت نوشته می‌شود که این پیروزی مردم، رهبری و نظام است و چرا برخی جناح‌ها و گروه‌ها مبادا کسی سود آن را ببرد آن را تخریب می‌کنند.

واعظی در ادامه گفت: امسال تمامی شاخص‌های اقتصادی و تراز تجاری ما مثبت است، رشد اقتصادی ۴٫۴، صنعت ۸٫۸ و کشاورزی ۵ است و تورم از ۴۰ درصد به ۸ درصد رسیده است.

فارس/معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه ایران در ادامه گفت: مسأله ما به عنوان دولت، معیشت مردم است که باید مردم وضعیت بهتری داشته باشند و برای جوانان دسترسی به شغل آسانتر باشد.

وی گفت: در این دولت به روستاها و استان‌های مرزی توجه ویژه‌ای کرده‌ایم و با آن همه محدودیت تلاش کردیم آنچه از پرداخت حقوق می‌ماند برای توسعه مناطق مرزی و روستاها اختصاص دهیم.

واعظی در بخش پایانی سخنانش با عنوان این مطلب که حزب در کشور جایگاه خود را پیدا نکرده و رگه‌های آن در باور مردم ضعیف است، توصیه کرد: اعضای حزب اعتدال و توسعه در کردستان با هر کس و هر گروه معتدل اصلاح‌طلب و اصولگرا ارتباط خود را حفظ کنند و یک نفر را نباید در انتخابات آینده حذف نمایند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=206721

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر