2

صادقلو تا نظر نهایی کمیته انطباق شهردار گرگان است

  • کد خبر : 206955
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: از نظر من تا تائید نشدن این مصوبه در کمیته انطباق، صادقلو شهردار گرگان است و نظر گذشته من در خصوص شهردار گرگان همچنان پابرجا است.

خبرگزاری فارس: صادقلو تا نظر نهایی کمیته انطباق شهردار گرگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا مروتی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان در خصوص مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر گرگان درباره عدم صلاحیت شهردار گرگان در ادامه تصدی این سمت و برکناری وی، اظهار داشت: پس از اعلام نظر کمیته انطباق در خصوص این موضوع اظهار نظر می‌کنم و یک بار برای همیشه پرونده این موضوع را می‌بندم.

وی ادامه داد: در نامه‌ای که معاونت حقوقی مجلس شورای اسلامی با امضای آقای امید رضایی ارسال کرده است، موضوع ادامه فعالیت شهردار گرگان بدون مشکل اعلام شده و حتی در این نامه بیان شده که مرجع صدور ایثارگری تنها بنیاد شهید نیست و می‌توان از یگان دیگری نیز استعلام کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز در نامه‌ای به شماره ۷۲۶۴ مورخ ۱۰ مهرماه ۱۳۹۵ اعلام کرده که هیچ سابقه‌ای از شهردار گرگان در این اداره وجود ندارد اما می‌توانید از یگان اعزام‌کننده (سپاه) استعلام لازم را انجام دهید و این نامه به بازپرسی شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب گرگان ارسال شده است.

مروتی بیان کرد: همه مصوبات شورای اسلامی شهر گرگان می‌تواند اشکالاتی داشته باشد و در کمیته انطباق بررسی شود و در خصوص این موضوع نیز اعضای شورا نظرشان را با تصویب این موضوع داده‌اند و این موضوع در کمیته انطباق بررسی می‌شود و من هم پس از صدور نظریه کمیته انطباق در خصوص این موضوع اظهار نظر خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از اعضای شورا قانون را به دلیل شفاف نبودن با نگاه خود تفسیر می‌کنند گفت: قانون کاملا صریح است و نیاز به تفسیر ندارد.

مروتی در پایان تاکید کرد: از نظر من تا تائید نشدن این مصوبه در کمیته انطباق، «صادقلو» شهردار گرگان است و نظر گذشته من در خصوص شهردار گرگان همچنان پابرجا است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=206955

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر