1

لاریجانی اسناد مالی دستگاه قضا را به نمایندگان ارائه کرد/همه اسناد تأییدیه بانک مرکزی داشت

  • کد خبر : 207023
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: آیت‌الله آملی لاریجانی زونکن اسناد مالی قوه قضاییه را نشان داد که در آنها همه این چند میلیارد نه تنها در دوره ایشان بلکه در دوره آیت‌الله شاهرودی و قبل‌تر به نام قوه قضاییه بوده است.

خبرگزاری فارس: لاریجانی اسناد مالی دستگاه قضا را به نمایندگان ارائه کرد/همه اسناد تأییدیه بانک مرکزی داشت/هیچ کدام از پول‌ها به نام رئیس قوه قضاییه نیست

محمدجواد جمالی در گفت‌و گو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار تعدادی از نمایندگان با رئیس قوه قضاییه، اظهار داشت: ظهر روز چهارشنبه هفته گذشته ۱۷ آذر ماه من به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان مجلس خدمت رئیس قوه قضاییه رسیدیم.

وی افزود: در این دیدار آقایان امیرآبادی، وکیلی، رنجبرزاده و پزشکیان از هیأت رئیسه حضور داشتند.

جمالی ادامه داد: همچنین رؤسای برخی از کمیسیون‌ها همچون تاجگردون و نوبخت نیز ما را همراهی کردند. از خانم‌ها نیز مافی و ساعی در این دیدار حضور داشتند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، افزود: از کمیسیون امنیت ملی هم بنده و آقایان رحیمی، برومندی و نوریان حضور داشتیم ضمن اینکه بهمنی رئیس سابق بانک مرکزی و کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس نیز حضور داشتند.

جمالی تصریح کرد: در این دیدار بحث‌های مختلفی مطرح شد و همه نمایندگان بابت شکل‌گیری این جلسه خوشحال بودند و تأکید داشتند که این دیدارها ادامه داشته باشد چرا که نمایندگان پاسخگوی مردم هستند و باید در جریان اطلاعات قضایی کشور باشند.

وی ادامه داد: رئیس دستگاه قضا تقریباً ۲ ساعت در مورد مسائل مختلف از جمله موضوع سخنرانی در مشهد و مسائل مالی قوه قضاییه توضیحاتی را ارائه کردند و همچنین توضیحاتی در خصوص استفساریه‌ای که از شورای نگهبان در مورد نظارت بر رفتار نمایندگان داشتند را ارائه دادند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، گفت: زمانی که صحبت به بحث‌های مالی قوه قضاییه رسید آیت‌الله آملی لاریجانی زونکنی را به نمایندگان نشان دادند که شامل اسناد مالی قوه قضاییه بود و ما مشاهده کردیم که تمام این چند میلیارد نه تنها در دوره آیت‌الله آملی لاریجانی بلکه در دوره آیت‌الله شاهرودی و قبل‌تر به نام قوه قضاییه بوده و این اسناد حداقل برای من قانع‌کننده بود.

جمالی افزود: اسنادی که در این زونکن بود شبیه پول بود که روی هر کدام رقم‌هایی مثل یک میلیارد و ۱۰ میلیارد نوشته شده بود و در همه اسناد تأییدیه بانک مرکزی وجود داشت و نشان می‌داد که هیچ کدام از این پول‌ها به نام شخص رئیس قوه قضاییه نیست و تماماً به نام قوه قضاییه سند خورده است.

وی گفت: تا آنجایی که اطلاع دارم فراکسیون روحانیون نیز دیداری با رئیس قوه قضاییه داشته‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207023

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر