1

منصوریان: چینی را فرستادم تا جلوی فحاشی‌ها را بگیرد

  • کد خبر : 207463
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱

سرمربی تیم فوتبال استقلال،‌گفت: وظیفه ما این است که به هوادار بگوییم فحاشی نکنند.

منصوریان: چینی را فرستادم تا جلوی فحاشی‌ها را بگیرد

به گزارش بانک ورزش، علیرضا منصوریان بعد از شکست سه بر دو تیمش مقابل نفت تهران و حذف از جام حذفی،‌ گفت: به تیم نفت تهران تبریک می‌گویم. در شرایط سختی یک بر صفر عقب افتادیم اما به بازی برگشتیم. سپس دو بر یک پیش افتادیم.

 

وی در مورد اعتراض‌های علی دایی، عنوان کرد: الان با دایی صحبت کردم. وظیفه ما این است که به هوادار بگوییم فحاشی نکنند. به همین خاطر علی چینی را آنجا فرستادم.

 

منصوریان گفت: علی دایی از فحاشی‌ها ناراحت بود. هوادار به او چیزی گفت که دایی هم همان حرف را به نیمکت ما بازگرداند. او گاهی عصبانی می‌شود و از کوره در می‌رود. به هر حال ما سال‌ها با یکدیگر دوست بودیم و علاوه بر این رفت و آمد خانوادگی داریم. باید از یکدیگر دفاع کنیم. مخالف ادبیات فحش هستم به همین خاطر در جریان بازی علی چینی را به سمت سکوها فرستادم تا فحاشی صورت نگیرد. حتی خودم هم برای هواداران دست تکان دادم. نباید اجازه بدهیم کسی به یک نفر توهین کند.

 

وی در ادامه تاکید کرد: به دایی تبریک می‌گویم. او توانست در این بازی برنده شود. ما با یکدیگر سال‌ها دوست بودیم و از طرفی دایی یکی از چهره‌های سرشناس فوتبال است و نباید اجازه دهیم به او بی‌احترامی کنیم. بزرگترین و پرافتخارترین کسی که با او کار کردم پرویز دهداری است. او به ما یاد داد که اخلاق را در تمامی مسائل رعایت کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه در مورد عملکرد داور تصریح کرد: زمانی که سرمربی نفت تهران شدم تعهد کردم تا از منافع داوران حمایت کنم. داوری ما در حال پوست انداختن است اما قرار نبود در این بین پوست ما را هم بکنند. اگر دیر به کنفرانس آمدم از شما عذرخواهی می‌کنم اما دلیلش این بود که می‌خواستم اینترنت وصل شود و صحنه پنالتی را ببینم. به طور قطع پنالتی اتفاق نیفتاد. یک داور با اشتباه خود می‌تواند فلسفه زندگی یک مربی را تغییر دهد. از برنامه ۹۰ می‌خواهم چند کارشناس بیاورد وتنها به یک نظر اکتفا نکند. اگر داور اشتباه کرده باشد با سرنوشت ۲۰ میلیون هوادار بازی شده است. چند کارشناس گفتند پنالتی ما مقابل تراکتور گرفت نشده اما کارشناس برنامه دیشب نود حرف دیگری می‌زد. داوران در نظرشان اجماع نمی‌کنند. شاید جریان داوری به جایی برسد که داوران از ویدئوچک استفاده کنند. باز هم می‌گویم کارشناس دیروز با خودش بلاتکلیف بود. پنالتی که امروز گرفته شد درست نبود و شاید اگر این خطا اعلام نمی‌شد ما می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم.

 

منصوریان در رابطه با اعلام خطا روی بهنام برزای در بیرون از محوطه جریمه گفت: از دور متوجه این مسئله نشدم. اگر خطا داخل اتفاق افتاده و آن را بیرون اعلام کردند با سرنوشت میلیون‌ها استقلالی‌ بازی شده است. حق داوران است که پوست‌اندازی کنند. ما باید به این مسئله کمک کنیم ولی پوست تیم‌ها را نکنند. هنوز نمی‌دانیم قانون دست باز و دست بسته چیست. امیدوارم تصمیماتی که داور در بازی گرفت درست بوده باشد. چرا که این تصمیم‌ها روی تیم ما تاثیر مستقیم داشت.

 

وی در مورد مشکل مدافعان این تیم در ضربات ایستگاهی تصریح کرد: در بازی با تراکتور این اتفاق برایمان افتاد. امروز می‌دانستیم ایمان مبعلی یک کرنرزن حرفه‌ای است به همین خاطر روی نقاط مختلف یار گذاشتیم اما در این بین ایرادات اساسی داریم که باید حل شود. گل‌های بدی خوردیم. تنها راهی که امروز می‌توانست مقابل ما گلزنی کند، ارسال کرنر بود. نفت فقط روی ارسال مستقیم و سانتر برای ارسلان مطهری و محمد قاضی برنامه داشت. این ایراد ما با تمرین حل خواهد شد. استقلال اولین تیمی است که من در آن حضور دارم و روی وظایف کرنر بد کار می‌کند. فقط یک چیزی می‌گویم. ما نیاز به تمرین داریم. هفته قبل از حاتمی خوردیم و امروز دو گل دیگر به همین شکل دریافت کردیم. ما با جدیت و برنامه آمدیم ولی متاسفانه شانس یارمان نبود. پیش‌بینی این شرایط سخت را نمی‌کردم. جا دارد از دو نفر به خاطر حمایت‌هایی ک می‌کنند تشکر کنم. افتخاری و افشارزاده از من حمایت کردند. برایم سخت بود که از نیمکت به سمت رختکن بروم و از جلوی هواداران رد شوم. متاسفانه ما در مسیری هستیم که طعنه می‌خوریم. تیمی که می‌خواهد موفق شود نیاز به همدلی دارد.

 

وی در پایان در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه اگر همین روند و نتایج ادامه داشته باشد به میان صحبت آن خبرنگار آمد و در ادامه گفت: چیزی به نام عقب‌نشینی در مسیر کاری من تعیین نشده است. ما باید سخت تلاش کنیم تا به شرایط بهتری برسیم. من نمی‌توانم مسیر دیگری را انتخاب کنم و راه دیگری در کارم بلد نیستم. حق هواداران است که تیم ما نتیجه خوبی بگیرد اما باید از آنها عذرخواهی کنم و امیدوارم ما را بابت امشب ببخشند. ما سخت تلاش می‌کنیم تا روزهای بهتری را رقم بزنیم. باید بتواینم دیسیپلین تیمی و شرح وظایف‌مان را بهتر انجام دهیم. ما نفرات بسیار خوبی داریم اما به بازیکنان‌مان اعتراض دارم ولی در عین حال به آنها اعتقاد راسخ دارم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207463

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر