2

مسئولان مشکلات اقتصادی را رفع کنند/مردم گزارش قابل باور می خواهند

  • کد خبر : 207536
  • ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

امام جمعه مشهد با اشاره به مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه گفت: از مسئولان انتظار داریم مشکلات اقتصادی موجود مردم را بر طرف کنند و گزارش های قابل باور بدهند.

آیت الله علم الهدی در نماز جمعه مشهد

 آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه مشهد با اشاره به اینکه امروز جهان مبهوت قدرت نظامی ایران است، اظهار کرد: آزادی حلب توان مستشاری و برتری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فداکاری رزمندگان جبهه اسلام را بر نیروهای ناتو و نظامی های کشورهای مستکبر به نمایش گذاشت و ما را به عنوان قدرت بلامنازع نظامی در منطقه و جهان معرفی کرد.

امام جمعه مشهد افزود: در سوریه یک طرف رزمندگان سوری با مستشاری نظامی سپاه و در جبهه مقابل تروریسم های داعشی با همراهی نظامی ناتو و غرب در برابر هم قرار گرفتند که به لطف سینه ستبر مدافعان حرم جبهه استکبار در هم کوبیده شد و بخشی از قدرت نظامی ما بر آنها روشن شد.

وی با اشاره به پیروزی حلب ابراز کرد: ادعای قدرت اول بودن نظامیان ناتو در جهان با چالش جدی مواجه شد و توان بالاتر کارشناسان نظامی ما اثبات شد.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه سپاه تا کنون به خوبی از حیثیت نظام دفاع کرده است، افزود: همچنان قدرت نیرو های سپاه ناشناخته مانده است و هنوز کسی نمی تواند قدرت رزمندگان ما را تشخیص دهد چرا که ما  همان رزمندگان هشت سال دفاع مقدسیم.

وی ادامه داد: ۳۰ سال است که در این مملکت یک هواپیما ربایی اتفاق نیفتاده است علی رغم اینکه تا کنون ۱۲۷ مورد تلاش برای هواپیما ربایی داشته ایم و در یک هواپیما ربایی ۲۷ تروریست که تلاش داشتند هواپیما را ببرند توسط دو محافظ سلحشور و ایثارگر هواپیما کنترل شدند و دستگیر و عملیات تروریستی آنها نا کام ماند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: آمریکا پس از انقلاب اسلامی شکست های گوناگونی را از ما متحمل شده است اما در کنار همه این شکست ها، شکست حلب برایش از همه عمیق تر بود و توان مدافعان حرم این بار آمریکا را به خاک ذلت کشاند.

مهر/آیت الله علم الهدی با بیان این که در کنار پیروزی های بیرونی باید به داخل هم توجه کرد، گفت: برخی مشکلات داخلی دیگر قابل تحمل نیست. مشکلات اقتصادی و معیشتی روز به روز افزایش پیدا می کند در صورتی که با توجه می توان این آسیب ها را علاج کرد.

وی افزود: بیکاری و گرانی در داخل کشور مردم ما را محاصره کرده است و کاهش ارزش نرخ پول ملی از طرفی دیگر بر مشکلات مردم افزوده است، در این شرایط مسولین دقت کنند که چه گزارشی را به مردم می دهند و مستند سخن بگویند چرا که مردم هوشیار و بیدارند.

وی تصریح کرد: اینکه مردم از خدمات و زحمات خالصانه مسولین مطلع باشند ارزشمند است اما از طرفی مسولین هم گزارشی به مردم بدهند که قابل باور باشد.

وی با اشاره به اینکه فروش نفت به تنهایی منجر به رشد اقتصادی نمی شود افزود:وزیر اعلام می کند که رشد اقتصادی داشته ایم و دلیل این رشد اقتصادی به دلیل فروش نفت است؛اگر اینطور است پس عربستان سعودی باید رشد اقتصادی اش از تمام کشورها بیشتر باشد.

آیت الله علم الهدی با این پرسش که پول فروش نفت کجاست، ابراز کرد: همچنان پول حاصل از  فروش نفت در بانک‌های آمریکایی مانده است، ما در دریافت پول نفت مشکل داشتیم که متاسفانه این مشکل هنوز حل نشده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207536

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر