5

مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی منصوب شد +تصویر

  • کد خبر : 207774
  • ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، «حسن مسعودی» به عنوان مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی منصوب شد.

افق نیوز/ طی حکمی از سوی مرضیه گُرد معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی، «حسن مسعودی» به عنوان مدیر کل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در زمینه توسعه کمی و کیفی مشارکت های مردمی در مدارس و مراکز غیردولتی به موجب این حکم به عنوان «مدیر کل مدارس و مراکز غیر دولتی » منصوب می‌شوید.

مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی منصوب شد +عکس

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب‌العین قراردادن تقوای الهی، در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در تدوین و پیشبرد برنامه‌های وزارت متبوع و ایفای وظایف محوله با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق و ارتقای برنامه‌های سازمان مدارس غیر دولتی اهتمام ورزید».

در کارنامه حسن مسعودی می‌توان به مسئولیت‌هایی همچون قائم‌مقام و معاون بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۷۷- ۷۲، مشاور معاونین اداری و مالی مشارکت‌های مردمی از سال ۸۲-۷۸، مدیر کل مدارس غیر انتفاعی از سال ۸۵-۸۲، مدیر مالی پشتیبانی و مدیرکل اداری و اجرایی شورای شهر تهران از سال ۸۸-۸۶، قائم مقام مدیرعامل کانون ورئیس کانون زبان ایران از سال ۹۳-۸۹، عضو هیأت رسیدگی به تخلفات کارکنان، مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان آموزش وپرورش استثنایی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی منطقه ۸ و مشاور مدیرکل و رئیس اداره مشارکت های مردمی شهر تهران اشاره کرد.

پیش از وی، مجتبی زینی‌وند مدیرکل مدارس غیردولتی بود؛ زینی‌وند پس از کسب رأی اعتماد فخرالدین احمدی دانش‌ آشتیانی به عنوان وزیر آموزش و پرورش، به سمت سرپرست دفتر وزارتی منصوب شد.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر