1

اختصاصی/بررسی لایحه برنامه ششم روال کاری کمیسیون‌ها را تغییر داده است

  • کد خبر : 207845
  • ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه با وجود لایحه برنامه ششم در دستور کار صحن علنی روال کاری کمیسیون‌ها از حالت طبیعی خارج شده است، گفت: پیش از این قرار بود تا اوایل دی ماه نتیجه تحقیق و تفحص از املاک نجومی شهرداری به مجلس ارائه شود که اکنون این زمان به تعویق خواهد افتاد.

“عبدالکریم حسین‌زاده” عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با بیان اینکه بررسی درخواست تحقیق و تفحص از املاک نجومی شهرداری به دلیل وجود لایحه برنامه ششم در دستور کار صحن از حالت روال خود در کمیسیون خارج شده است، گفت: با اتمام بررسی لایحه برنامه ششم، کمیسیون عمران بار دیگر این موضوع را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

وی تصریح کرد: پیش از این قرار بود تا اوایل دی ماه نتیجه این تحقیق و تفحص به صحن علنی مجلس ارائه شود که اکنون این زمان به تعویق خواهد افتاد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید با اشاره به اینکه این تحقیق و تفحص دارای سه محور است، اذعان داشت: براساس آیین نامه داخلی مجلس بعد از ۱۰ روز درخواست‌کنندگان تحقیق و تفحص می‌توانند از کمیسیون خواستار اعلام نظر اعضای آن باشند.

عضو کمیسیون عمران خاطرنشان کرد: البته اعلام نظر اعضای کمیسیون در مورد تحقیق و تفحص از املاک نجومی شهرداری هم تنها برای قرائت در صحن علنی مجلس بوده و به معنای ادامه و یا پایان این تحقیقات نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر