1

سایپا بالاتر از همه

  • کد خبر : 207868
  • ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

رئیس هیئت مدیره انجمن قطعه سازان کشور گفت: در سال ۱۳۹۵ بیشترین میزان درصد افزایش تولید نسبت به سال گذشته توسط گروه خودروسازی سایپا رقم خورد .

به گزارش سایپا نیوز و به نقل از ایلنا، رضا رضایی با اشاره به افزایش تولیدات گروه خودروسازی سایپا در میان خودروسازان داخلی گفت: آنچه واضح و مبرهن است این میزان تولید خودرو در سایپا، یک رکورد بی نظیر در بین خودروسازان بوده و این مهم نشان از عزم تیم مدیریتی برای ایجاد یک تحول چشم گیر در گروه خودروسازی سایپا و در نهایت صنعت قطعه و خودروسازی کشور دارد .

وی با اشاره به معرفی و تولید دو محصول اتوماتیک جهت ارائه به بازار در سال جاری توسط گروه سایپا گفت: این موضوع نشان از دور اندیشی مدیران ارشد این گروه، بالاخص دکتر جمالی مدیریت ارشد این گروه بزرگ خودروساز دارد .

رضائی با اشاره به رشد ۵۳ درصدی تولید در گروه خودروسازی سایپا نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: این امر بیانگر وجود یک برنامه هدفمند و تحول در ساختار مالی و مدیریتی گروه بزرگ خودروسازی سایپا است .

وی گفت: در کنار افزایش بی سابقه تولید، تقویت و ارتقاء زنجیره تامین در حوزه توسعه و تنوع محصول نیز مبین جهت گیری این گروه به سمت تبدیل شدن به یک خودروساز جهانی است.

رئیس هیئت مدیره انجمن قطعه سازان ضمن اشاره به برنامه های حوزه توسعه محصول، به ایجاد سیاست VenderTo Vendor توسط سازندگان داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: در این استراتژی علاوه بر ارتقاء سطح کیفی پروژه های جدید، توان طراحی سازندگان داخلی نیز تقویت می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207868

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر