1

اختصاصی/بررسی تغییر زمان ثبت نام انتخابات شوراها در جلسه مشترک با وزارت کشور طی این هفته

  • کد خبر : 207925
  • ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: این هیات در روز چهارشنبه آتی طی جلسه با وزارت کشور موضوع تغییر زمان ثبت نام انتخابات شوراها را بررسی می کند.

“قاسم میرزایی نکو” عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت و گو با خبرنگار مجلس افق نیوز، در واکنش به اعلام وزارت کشور مبنی بر احتمال تغییر زمان ثبت نام انتخابات شوراها اظهار داشت: در رابطه با تغییر زمان ثبت نام مسائلی مطرح شده است که آن را در جلسه روز چهارشنبه آتی با وزرات کشور بررسی و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی براساس زمانبندی از ۸ اسفند ۹۵ لغایت ۱۴ اسفند ۹۵ به مدت ۷ روز برگزار می شود لذا برخی خواهان تغییر این زمان به قبل از عید نوروز و در اسفند ماه هستند که این موضوع در حال بررسی است.

شایان ذکر است؛ پیش از این دبیر ستاد انتخابات کشور ضمن اشاره به اینکه امکان دارد به دلیل مصادف شدن تعطیلات سال جدید با زمان ثبت نام داوطلبان شورای شهر و روستا تغییراتی ایجاد کنیم، اعلام کرده بود: پس از مشورت با مجلس امیدواریم بتوانیم قانون انتخابات شوراها را اصلاح کرده و زمان ثبت نام داوطلبان را به زمان دیگری موکول کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر