2

احتمال کاندیداتوری یکی از وزرای سابق به عنوان گزینه اصلی اصولگرایان

  • کد خبر : 207962
  • ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی گفت که ممکن است یکی از وزرای سابق در جمهوری اسلامی گزینه اصلی اصولگرایان در انتخابات پیش رو باشد.

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: طبیعتاً این افراد نمی‌توانند با طیف‌هایی از اصولگرایان مثل جبهه پایداری وحدت کنند. کما اینکه در اجرا هم از آنها منفک شدند. در واقع انتخابات ریاست جمهوری پیش رو امتحانی برای این افراد که جمعیت طرفدار انقلاب اسلامی هستند خواهد بود که آیا ارزش‌های امام (ره) را در عمل مراعات می‌کنند یا خیر.

وی افزود: در این جبهه افراد موجهی حضور دارند و من فکر می‌کنم اعضای این جبهه واقعاً به اصول پایبند خواهند بود و متفاوت با پایداری‌ها یا گروه‌های دیگر هستند که فقط به منافع مالی و قدرت فکر می‌کنند. لذا من امیدوارم ثبات قدم این افراد باعث شود اصولگرایی واقعی معنی پیدا کند و جلوی دنیاپرستی، قدرت‌نمایی و انحصارگری‌ها گرفته شود.

نماینده مردم تهران در مجلس،‌ادامه داد: من احتمال می‌دهم که این افراد در انتخابات پیش رو به دنبال یک فرد مذهبی، اهل علم و با تجربه سیاسی باشند و ممکن است یکی از وزرای سابق  در جمهوری اسلامی گزینه اصلی اصولگرایان باشد. اما فکر نمی کنم در مورد ‌آقای قالیباف بتوانند به اجماع برسند.

جلودارزاده یادآور شد: تجربه نشان داده که اصولگرایان به لحاظ منافع مشترکی که دارند و برای در دست گرفتن قدرت سر بزنگاه‌ها با هم ائتلاف می‌کنند. لذا اگر بخواهند می‌توانند به وحدت و گزینه واحد برسند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس در پایان خاطرنشان کرد: رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آینده برای افرادی مثل من هم میدان آزمایش است که چطر به اصول فکری، دین و گرایش خط امام (ره) خود پایبند هستم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر