1

ریاست جمهوری و اعضای هیئت دولت روز چهارشنبه در پاکدشت

  • کد خبر : 20799
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۵

استاندار تهران گفت: ریاست جمهوری و اعضای هیئت دولت در ادامه چهارمین دور سفرهای استانی، چهارشنبه به شهرستان پاکدشت سفر خواهند کرد. مرتضی تمدن افزود: در جریان این سفر، دکتر محمود احمدی نژاد در جمع مردم این شهرستان حضور یافته و برای شهروندان این شهرستان سخنرانی خواهد کرد. وی ادامه داد: رئیس جمهور همچنین روز […]

استاندار تهران گفت: ریاست جمهوری و اعضای هیئت دولت در ادامه چهارمین دور سفرهای استانی، چهارشنبه به شهرستان پاکدشت سفر خواهند کرد.

مرتضی تمدن افزود: در جریان این سفر، دکتر محمود احمدی نژاد در جمع مردم این شهرستان حضور یافته و برای شهروندان این شهرستان سخنرانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور همچنین روز پنجشنبه  به شهرستان اسلامشهر سفر کرده و در جمع مردم این شهرستان نیز سخنرانی خواهد داشت.

اولین دیدار چهره به چهره و مردمی رئیس جمهور در قالب پنجمین سفر استانی دور چهارم این سفرها که ۲۸ مهرماه امسال برگزار شد، به گفته مدیرکل ارزشیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران، به ملاقات  ۱۰هزار و ۸۴۳ نفر از مردم استان تهران با رئیس جمهور منجر شد.

در آن دیدار دو هزار و ۳۶۰ نفر از شهروندان تهرانی نیز درخواستهای خود را در سامانه سامد( شماره تماس ۱۱۱) ثبت کردند که به این موارد نیز رسیدگی شد.

افق – مهر – رئیس جمهوری اسلامی ایران در قالب پنجمین سفر استانی دور چهارم این سفرها، پنج شنبه هفته گذشته نیز با حضور در ساختمانهای راه آهن جمهوری اسلامی در منطقه ۱۱ تهران، به همراه اعضای هیئت دولت با مردم استان تهران دیدار چهره به چهره کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر