0

زمزمه دفاع از فتنه گران درمجلس چراغ سبز به آمریکا است

  • کد خبر : 208041
  • ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴

امام جمعه مشهد گفت: شنیدن زمزمه دفاع از فتنه گران در مجلس یک نقطه انحطاط و چراغ سبز به آمریکا است، جریان ضدانقلاب به دنبال اردو کشی سیاسی است برای همین از فتنه گران دفاع می کنند.

علم الهدی

 آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه مطهر رضوی با اشاره به واقعه ۱۰ دی ماه سال ۱۳۵۷ در مشهد  و حماسه ۹ دی ماه اظهار کرد: این دو واقعه یک اشتراک دارند و آن استکبار ستیزی و مقابله با آمریکا است. در ۱۰ دی ماه ۵۷ عوامل رژیم شاهنشاهی با سرکوب و خشن ترین برخوردها در تلاش بودند تا از پیروزی انقلاب جلوگیری کنند اما مردم مشهد در برابر این سفاکان و در راه انقلاب در برابر تانکهای شاه در خیابانهای مشهد مردانه ایستادند و به شهادت رسیدند اما صحنه دفاع از انقلاب را خالی نکردند.

امام جمعه مشهد افزود: در جریان انقلاب پس از فرار شاه، هایزرآمریکایی برای تصرف کامل کشور و ناکام گذاشتن انقلاب به ایران آمد و به دنبال وارد کردن نیروی نظامی خارجی به ایران بود که گارد شاهنشاهی این ژنرال آمریکایی را متقاعد کردند که به اندازه کافی لشگر گارد شاهنشاهی توان برخورد نظامی با انقلابیون را دارد و نیازی به ورود نیروی نظامی از آمریکا نیست.

وی افزود: از همان ابتدا تمام جنایات و کشتار ها برای از بین بردن نهضت امام از جانب آمریکا آغاز شد و آمریکا مباشرت مستقیم در جنایات رژیم ستم شاهی داشت اما دین این مردم اجازه نداد که دشمن به نتیجه برسد و می بینید که یک انقلابی متدین در ۱۰ دی به همراه فرزندش به زیر زنجیر تانک می رود و برای انقلاب جان می دهد و می گوید برای اطاعت از رهبرم آمده ام. این ایستادگی مردم همچنان پا برجاست اما در مقابل، دشمنی آمریکا هم به جای خود باقی است، همانطور که می بینید شکل دشمنی را تغییر می دهد و با فتنه به دنبال از بین بردن انقلاب است.

وی ادامه داد: در جریان فتنه هر روز اوباما پیام می داد و کلینتون معترضان را رسما حمایت می کرد با این تفاسیر چه طور می شود جوان تحصیلکرده ما با بصیرت است اما برخی از خواص ما ساکت و بی تفاوت؛ دلیل اینجاست که این خواص چشمانشان را بر حقیقت بسته بودند و فقط به کسب قدرت فکر می کردند. اینها بصیرت هم داشتند اما مستی قدرت تبدیلشان کرد به کارگزار آمریکا و اینکه در برابر نظام قرار بگیرند.

آیت الله علم‌الهدی با بیان اینکه شنیدن زمزمه دفاع از فتنه گران در مجلس یک نقطه انحطاط و چراغ سبز به آمریکا است، افزود: جریان بی بند و بار و ضدانقلاب به دنبال اردو کشی سیاسی است برای همین از فتنه گران دفاع می کنند.

وی افزود: نباید فراموش کنیم فتنه امتداد خط جلادان رژیم ستم شاهی بود لذا نباید اجازه داد این گونه افراد وارد عرصه نظام شوند و در محکمه پاسخ خون های به ناحق ریخته شده ای که بر گردنشان هست را باید بدهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208041

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر