1

گواهی نامه ایزو ۹۰۰۱ سیستم مدیریت کیفیت ایران خودرو تمدید شد

  • کد خبر : 208069
  • ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

ارزش یابی سیستم ها و فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت ایران خودرو بدون ثبت هرگونه «عدم انطباق» و اعلام نقاط قوت متعدد، توسط ممیزان شخص ثالث انجام و براساس نتایج آن، گواهی نامه سیستم های مدیریت کیفیت ایران خودرو تمدید شد.

به گزارش ایکوپرس، نوزدهمین دوره ممیزی استاندارد ایزو ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۰۸، توسط شرکت توف نورد انجام شد و براساس نتایج به دست آمده، گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ سیستم مدیریت کیفیت ایران خودرو تمدید شد.
بر مبنای این گزارش، تیم ممیزی خارجی شرکت توف نورد که در حضور قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو و معاونین شرکت، گزارش ارزیابی خود را ارایه کردند، برنامه های بهبود و پروژه های اجرا شده در یک سال اخیر در مسیر ارتقا سیستم های کیفیت را بسیار برجسته و مهم دانستند.

در گزارش ارزیابی، برگزاری جلسات منظم هفتگی مدیریت ارشد درباره مسائل کیفیت و تامین منابع مالی قابل توجه برای پروژه های بهبود کیفیت از جمله نقاط قوت اصلی سازمان عنوان شد. تیم ممیزی، انجام ارزیابی های اثربخش داخلی ایران خودرو با نگرش تحلیلی PDCA بر روی نتایج ارزیابی ها را در ایران کم سابقه برشمرد و رویکرد سازمان در ایجاد سیستم‌های یک‌پارچه کیفیت را از دیگر نقاط قوت سازمان عنوان کرد.
ممیزان توف نورد، اجرای فرآیند درخواست تغییرات طراحی در مرکز طراحی و توسعه محصول را بسیار حرفه ای توصیف کردند.
برنامه ریزی عالی و پیگیری رفع عدم انطباق نیز از دیگر فعالیت های ایران خودرو برای بهبود سیستم های کیفیت عنوان شد.
بهینه کاوی نظرات مشتریان و اعمال نتایج بر بهبود، ارتقا روش و معیارهای آدیت محصولات و تعریف و اجرای پروژه بهبود برای ارتقای کیفیت محصولات نیز از دیگر نقاط قوت سازمان در قبال تعهد به مشتری و جامعه مطرح شد.
اجرای سیستم یکپارجه اطلاعات در مرکز اسناد فنی و سیستمی که دسترسی به اطلاعات در سطوح مختلف را سهولت می بخشد و نیز مکانیزم مدرن راه اندازی شده در مرکز ارتباط با مشتری که براساس طراحی و تعریف محصول و خدمات و ارایه آن به مشتری و دریافت بازخورد و تحلیل نتایج صورت می گیرد نیز از دیگر نقاط قوت در سیستم های مدیریت کیفیت ایران خودرو نام برده شد.
گفتنی است در یک سال اخیر، پروژه های بهبود متعددی برای ارتقای کیفیت محصولات، ‌فرآیندها و سیستم ها در قالب پروژه های بهبود کیفیت محصولی و زیرساختی صورت گرفته است. نتایج ممیزی صورت گرفته نیز حکایت از تلاش بی وقفه مجموعه ایران خودرو و در مسیر تحول و بهبود کیفیت محصول و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208069

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر